Nakon 42 sata, 59 minuta i 17 sekundi jurnjave nepreglednim pustinjama Saudijske Arabije ciljem prvog azijskog izdanja najpoznatije utrke izdržljivosti na svijetu, Relija Dakar, prvi je među automobilistima prošao Carlos Sainz u Miniju, a slijedili su Nasser Al-Atiyah u Toyoti i Stephane Peterhansel u Miniju. Među motociklistima trijumfirao je Ricky Brabec na Hondi, četverociklistima Ignacio Casale, a kamiondžijama Andrej Kariginov u Kamazu. Sve njih je, međutim, zasjenio jedan automobil - neuništiva Toyota Hilux, koju su u zvijezde vinuli Fernando Alonso i Roman Starikovich.
Alonso se svojim već načetim Hiluxom, kojemu je na drugom brzinskom ispitu otkinuo prednji kotač, na desetoj dionici relija - pred dvadesetak znatiželjnika s uključenim videokamerama - survao niz pješčanu dinu, dvaput pritom okrenuvši automobil preko krova, ali i dočekavši se pritom na kotače te petnaestak sekundi kasnije punim gasom odjurio prema cilju kao da se ništa nije ni dogodilo. Ostao je, istini za volju, bez vjetrobrana i s lagano savijenim ovjesom, ali je na kraju reli uspio završiti na solidnom 13. mjestu.
No, nije Aloso, kojemu je na reliju suvozač bio iskusni Marc Coma, jedini potvrdio kvalitetu Toyote. Na istom je mjestu, istoj pješčanoj dini, puno lošije prošao Roman Starikovich. Cipranin je, naime, prekasno shvatio da je s druge strane pješčane dine ponor od desetak metara, pa je preletjevši dvadesetak metara sletio na tvrdu podlogu sa sva četiri kotača odjednom. Kao i Alonso, pokušao je odmah nastaviti utrku, ali je zbog težine ozlijeda ipak prevezen u bolnicu zajedno sa suvozačem Bertom Jeskesom. Hilux je, međutim, odvežen u kamp kao da se ništa nije ni dogodilo...
Da stvar bude bolja, od deset prvoplasiranih, trkaće izdanje Toyotinog pick-upa koji se proizvodi od 1968., dakle već više od pola stoljeća, vozilo je čak četvero natjecatelja - Al-Attiyah (2.), Al Rahji (4.), de Villiers (5.) i Ten Brinke (7.).