IZNENAĐENI REZULTATIMA?

PROFILNA SLIKA S AUTOMOBILOM u prosjeku vam povećava šanse za pronalazak partnera: evo koji modeli su najbolji, a uz koje vam šanse čak i padaju!

BMW

 

Agencija Click4Reg provela je zanimljivo istraživanje o Tinderu. Ako se pitate – što ova tema radi ovdje – evo i objašnjenja: oni su naime odlučili istražiti kako „poziranje” s automobilom i postavljanje takve slike za profilnu povećava „uspjeh” kod pronalaska partnera. Dakle, hoće li se vaša šansa da pronađete ljubav života povećati ako na slici profila imate i automobil? Koja marka je pritom „najbolji pomoćnik”?

Mercedes
 

Istraživanje je krenulo tako da su u agenciji izradili profile koji su imali identične slike, no na jednoj slici je uz osobu postavljen i automobil. Zatim se krenulo u istraživanje. Opcija u kojoj je ispitanik stavio samo svoju sliku rezultirala je sa 59 „match-eva”, odnosno uspješnih povezivanja na 200 „pokušaja”. Solidan rezultat. A kako je bilo kada je za sliku profila osim osobe korišten i automobil uz kojeg se pozira? Puno bolje! Da, automobil na vašoj slici profila na Tinderu poboljšava šanse, pokazuje ovo istraživanje. Štoviše, šanse vam mogu biti čak i dvostruko veće!  Puno toga ovisi i o automobilu. Očekivano, što je automobil skuplji i ekskluzivniji, to su šanse veće. Iznenađeni?

Tinder

Click4Reg je objavio i koji su najuspješniji modeli : na trećem mjestu je Mercedes C-klasa, slijedi Audi R8, a kao najuspješniji u njihovom istraživanju pokazao se BMW i8.

BMW
 

Naravno, riječ je o modelima koji pokazuju da osoba ima visoka primanja, pa tako uz Mercedes od 200 profila njih 98 poteže u desno (tzv. swipe right koji označava da mu/joj se osoba (ili možda auto) sviđa), dok kod Audija ta brojka raste na 129 „match-eva”.

Audi
 

Pobjednik je svakako i8 uz koji je korisnik dobio čak 132 „match-a” na 200 pokušaja.

Dobar rezultat postiže se i sa Land Roverom (95) i MINI Cooperom (69).

Uz Ford Fiestu na slici profila ostvareni su identični rezultati kao kada automobila nije bilo, a zanimljivo je da neki modeli smanjuju šanse.

Iz Click4Reg-a navode kako je takav rezultat zabilježen sa Kijom Rio (48) te sa Fiatom 500 (41).

Dakle, zaključak je da automobil povećava šansu u prosjeku za 25 posto, no postoje modeli koje je ipak bolje izostaviti s profilne slike. Uz to, što je automobil skuplji, šanse su veće. Zašto se ne čudimo ovakvom ishodu...

Izdvajamo

Iz drugih medija