I TO SMO DOČEKALI

NA AKCIJI SE NUDI OD 123.220 KUNA: Nova električna Škoda Citigo najpovoljniji je strujaš na našem tržištu, ikada!

Škoda

 

Električni auto dostupan po normalnoj cijeni još je donedavno bio čista utopija, no vremena se mijenjaju. Svjedoči tome i primjer Škode Citigo e iV, mališana na struju rastegnutog na 360 cm, koji je ovih dana oteo titulu najpovoljnijeg električnog automobila na tržištu Smartu ForTwo ED. I to uvjerljivo, bez milosti.

Pomalo nestvarno, barem onima upućenima u kretanje cijena električnih auta posljednjih pet, šest godina, djeluje početna, akcijska cijena od 123.220 kuna. I nije tu riječ o nekom marketinškom triku, kratkotrajnoj ponudi namijenjenoj samo odabranima. Ili popustu vezanom uz Crni petak i silne diskontne ponude koje ovih dana obećavaju baš svi trgovci u Hrvatskoj, pa i šire.

 

Foto: Škoda

Akcijski popust, kojim se redovna cijena početne izvedbe Ambition od 137.620 kuna umanjuje za osjetnih 14.400 kuna, vozači mogu iskoristiti do kraja 2019. Na akcijsku cijenu pritom mogu računati svi zainteresirani, pa se Škodini «kućni» poticaji čine čak primamljivijima od onih Fonda za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost, koliko god tu kupci električnih vozila mogli doći do uštede od 80.000 kn. Taj novac, međutim, dobiva tek šačica sretnika koji uspiju dostaviti prijavu prije nego se preko noći potroši iznos rezerviran za poticaje.

Takva su, barem, dosadašnja iskustva.

 

Električna Škoda Citigo, posebno uz aktualnu akciju, tako spremno izbija iz ruku najčešći argument vozačima nesklonima električnim autima, a to je nekonkurentna cijena. Tim više kad se zna da je održavanje električnih automobila znatno povoljnije nego u slučaju modela pogonjenih motorima s unutarnjim sagorijevanjem, a nemjerljivo je manji i sam trošak vožnje. Većina domaćih punionica, naime, i dalje nudi besplatno punjenje.

Isto tako, ne prolazi niti argument nedostatnog dosega. Prva Škoda u novijoj povijesti isključivo pokretana električnim motorom s jednim punjenjem prema tvorničkim podacima prelazi 260 kilometara, što vozaču koji dnevno u prosjeku prelazi oko 50 kilometara jamči višednevnu ležernu vožnju.

 

Kako električni Citigo nije namijenjen isključivo borcima za čisti zrak, spremnima uložiti dodatan novac samo kako bi se u društvu i dalje mogli busati u prsa kako dijele stavove mlade i probitačne ekološke aktivistice Grete Thunberg, pokazuje i sasvim opipljiv popis opreme koji primamljivo izgleda i onima koji auto biraju isključivo razumom. Uz praktičan automatski mjenjač već od starta se nudi kožni upravljač, klima, električni podizači prednjih stakala...

Ovakva ponuda sigurno će pružiti vjetar u leđa elektromobilnosti u Hrvatskoj, trenutačno još u povojima, ali neminovno pred vratima.

 

Izdvajamo

Iz drugih medija