Generacija 7000

Miele predstavio novu generaciju kuhinjskih uređaja koji međusobno komuniciraju

Nova generacija kuhinjskih uređaja Miele, generacija 7000, predstavljena je u središnjici tvrtke Miele na holivudskom predstavljanju, u kojem su glavne zvijezde bile pećnica, napa, kuhinjska ploča, hladnjak i perilica za suđe. U fokusu nove generacije su digitalizacija, jednostavnost, intuitivnost upotrebe aparata i naravno dizajn.

Kada vodeći svjetski proizvođač kuhinjskih uređaja najavi kako će predstaviti svoju novu generaciju uređaja „kao nikada do sada“, onda se očekivanja popnu na maksimum. Ali, nitko nije ostao razočaran. Ono što je Miele pripremio u svom njemačkom sjedištu, u gradu Guterslohu, ravno je holivudskoj produkciji. Svoje sjedište pretvorili su u malene kino dvorane, showroom kuhinje, slastičarnice i parkove, i na taj način svakom od svojih novih proizvoda dali potrebnu pažnju i vrijeme, kako bi uspjeli predstaviti i približiti sve nove funkcionalnosti, koje su razvijali unazad nekoliko godina.

Kako bi nova generacija uređaja bila u potpunosti prilagođena željama i potrebama kupaca, Miele je u 200 kućanstava u Njemačkoj ugradio prototipe svojih proizvoda i vrijedno bilježio sve njihove povratne informacije i zapažanja te na temelju njih radio izmjene i poboljšanja, otkrio nam je dr.Markus Miele, voditelj društva i pripadnik četvrte generacije obitelji Miele koji upravlja tvrtkom. Kada je 1901. njegov pradjed Karl Miele proizveo prvu perilicu za rublje, a njegov slogan „Immer besser“ – „Uvijek bolji“, i danas je moto kompanije. Miele jest tvrtka koja je uvijek prva u inovacijama, i čiji proizvodi traju dugi niz godina. Oni su bili i ostali sinonim za kvalitetu. Najviše to cijene sami Nijemci, koji kupuju trećinu Miele proizvodnje.

Rezultat višegodišnjeg razvoja proizvoda je sljedeći – nova generacija u potpunosti zadovoljava potrebe svojih korisnika, sve je digitalizirano, tako da korisnici svoje uređaje mogu paliti na zaslonu svog pametnog telefona, a budući da nova pećnica ima i kameru, može se doslovno pratiti što se događa u pećnici i kako teče priprema ručka.

Dnevni boravak i kuhinja postali su jedna prostorija, i to središnja prostorija u stanu te je i dizajn sve bitniji. Stoga nova generacija uređaja posebnu pozornost poklanja i dizajnu. Aparati nisu više tu, samo kako bi obavili svoju funkciju, nego i kako bi uljepšali prostor. U novoj generaciji Miele uređaja, u fokusu su digitalizacija, jednostavnost, intuitivnost upotrebe aparata i naravno dizajn.

Uglađeni procesi ostavljaju više prostora za kreativnost

'Uređaji Generacije 7000 vode naše kupce kroz proces kuhanja. Koraci upravljanja su intuitivni, a procesi uglađeni i prirodni ', rekao je glavni Miele dizajner Andreas Enslin. 'Ova nova jednostavnost rukovanja ostavlja više prostora za kreativnost'. Važne kontrole i prikazi nalaze se na potpuno istom mjestu diljem čitavog raspona proizvoda, što omogućuje zajednički pristup među kategorijama upravljanja proizvoda. Drugim riječima: Osoba koja poznaje ugradbenu pećnicu pristupit će na primjer kombiniranoj parnoj pećnici ili aparatu za kavu s istim poznavanjem upravljanja od samog početka.

Intuitivno rukovanje dodatno je podržano od strane tvrtke Miele funkcijom MotionReact, još jednom značajkom koju ima više proizvoda: Kada je to potrebno, Miele uređaji mogu unaprijed pretpostaviti sljedeće poteze i automatski se uključiti kada se korisnik približi, aktivirati osvjetljenje pećnice ili deaktivira zvuk zvona na kraju programa.

Sa svojom Generacijom 7000, Miele obnavlja cijeli svoj asortiman ugradbenih kuhinjskih uređaja, od pećnica i ploča za kuhanje do parnih pećnica, aparata za kavu do perilica posuđa. Estetski, Generacija 7000 sa četiri nove linije dizajna nudi inspiraciju za gotovo svaki stil interijera. Daljnja prednost je lakoća s kojom novi Miele uređaji pomažu korisnicima da postignu kulinarsku izvrsnost. Tu se nalaze i pametni asistenti, uključujući kameru u pećnici ili sustav koji sprječava da se pečenka presuši. Nekoliko će uređaja čak i unaprijed preduhitriti korisnikove sljedeće radnje. Sa svojom Generacijom 7000, Miele uvodi gotovo 3.000 verzija modela širom svijeta. Miele je sa svojim proizvodima prisutan u 49 zemalja, ali je Njemačka i dalje lider u kupovini Miele proizvoda. Čak trećine proizvedenih uređaja ostaje u Njemačkoj Novi asortiman u ponudi je od svibnja 2019. godine.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
26. travanj 2024 08:12