Tržište

Kratkoročni najam poslovnih prostora u zagrebu

    AUTOR:
    • Jelena Kovačević

  • OBJAVLJENO:
  • 22.10.2013. u 08:19

Uredi s 'nepunim radnim vremenom'

Osnivači malih, start up tvrtki, poduzetnici, individualci, konzultanti ili pak poslovni ljudi iz inozemnih tvrtki koji su na nekoliko tjedana došli u Zagrebu gdje razmišljaju o otvaranju svoje podružnice, često imaju problem s nalaženjem poslovnih prostora: nemaju potrebe za višemjesečnim zakupom ureda, ali svejedno trebaju radno mjesto na kojem će obavljati svoje poslove uz računalo, primati klijente, održavati sastanke… Iako im radno mjesto ne treba puno radno vrijeme već nekoliko sati na dan ili tjedan, to im razni kafići, restorani ili hoteli ne mogu priuštiti.

Najbolja opcija za njih su uredi namijenjeni kratkoročnom najmu. Praksa otvaranja takvih ureda u inozemstvu postoji već dugo, a budući da je naše tržište uredskih nekretnina relativno mlado, logično je da otvaranje, nazovimo ih privremenih ureda kasni u odnosu na neke europske gradove. Međutim, pomaka ima. Nedavno je u zagrebačkom poslovnom centu Zagrebtower, naime, otvoren Instantoffice, a riječ je o poslovnom prostoru na osmom katu poslovnog tornja koji obuhvaća 17 ureda različite veličine, tri sobe za sastanke te lounge prostor. Projekt je inicirala i realizira tvrtka Europolis ZagrebTower.

– Uredi se u potpunosti mogu prilagođavati potrebama korisnika. Trend poslovanja je fleksibilnost, osobito malih i startup tvrtki koje ne mogu planirati na duge staze pa su instant uredi savršeni za početak poslovanja jer vam mogu ponuditi reprezentativnu adresu, fleksibilnost trajanja zakupa, ostvariti uštedu u administraciji, a u većini slučaja instant uredi vam nude uslugu od otvaranja tvrtke, računovodstva, tajnice…

Tako inozemne tvrtke, koje otvaraju podružnice ili osnivaju nove tvrtke u drugoj državi, mogu vrlo brzo i jednostavno uz našu pomoć otvoriti firmu, bez angažiranja odvjetnika, istraživanja cijena usluga i tržišta, te uštedjeti i vrijeme i novac – pojašnjava Darijo Stuparić i dodaje da se ured može unajmiti na nekoliko sati, ali je moguće otvoriti i virtualni ured, što znači registrirati tvrtku na adresi tvrtke Europolis Zagrebtower, koja prikuplja i prosljeđuje poštu, što je zanimljivo novootvorenim tvrtkama kojima u početku ne trebaju poslovni prostori, a po potrebi mogu koristiti sobe za sastanke i dnevne urede. Cijena dnevnog najma ureda je 497 kuna.

Projekt Instantoffice sastoji se od usluga Instantofficea, Dayofficea, Virualofficea, Meetingrooma te Instantdeska. Usluge se prilagođavaju potrebama korisnika, neovisno o tome trebaju li stvarni poslovni prostor na prestižnoj zagrebačkoj adresi ili virtualni ured, a svoje poslovanje vode na terenu. Prostor za sastanke ili konferencije i edukacije može se unajmiti od jednog sata pa do nekoliko tjedana, uključujući subote odnosno vikende. Administrativno-tehnička podrška dostupna je tijekom trajanja najma, a osigurava održavanje kvalitete pružene usluge u smislu IT podrške, usluge čišćenja, zaprimanja pošte, tajnice te prostora za neformalno druženje – loungea.

Izdvajamo