Zvijezda akcijskih filmova stari poput vina, a njegov stil - oblikovan strašću prema motorima - privukao je pozornost čelnika kuće Saint Laurent koji su ga angažirali za zaštitno lice jesenske kolekcije
Kanadski glumac Keanu Reeves (54) je poput dobrog vina - što stariji, to bolji. To potvrđuje i činjenica da je izabran za zaštitno lice muške kolekcije Saint Laurent za jesen 2019., umjesto nekog manekena ili mlađeg kolege.
U kampanji koju je snimio britanski fotograf David Sims, zvijezda filmskog serijala “Matrix” i “John Wick”, čiji treći nastavak uskoro dolazi u kina, u bajkerskoj odjeći izgleda elegantno i zavodljivo, duže kose i naizgled nedotjerane brade.
Stil inspiriran ljubiteljima brzine na dva kotača jednako je prepoznatljiv za dizajn ove francuske kuće, kao i glumca osobno. Stoga se Keanu Reeves na snimanju kampanje osjećao posve ugodno, kako je sam izjavio u jednom intervjuu, jer su kožnate jakne, košulje diskretnog uzorka i većeg ovratnika, crne traperice i udobne gležnjače njegov izbor još od tinejdžerske dobi.
Naravno, u to je vrijeme nosio konfekcijske modele odjeće, dok si sada, s bogatstvom procijenjenim na 360 milijuna dolara, može priuštiti kreacije bilo koje dizajnerske kuće. Pritom, njegov bajkerski stil posve je autentičan: Reaves, naime, ima zavidnu kolekciju od nekoliko desetaka motora, a posebno je ponosan na svoj prvi, model britanskog proizvođača Norton koji je kupio 1987., zatim model žute boje koji je vozio u filmu “Moj privatni Idaho” te zeleni Ducati iz filma “Matrix Reloaded”. Uz njih u garaži ima i nekoliko modela vlastite tvrtke Arch Motorcycle, koju je osnovao prije sedam godina u Los Angelesu.
Sviđa li vam se stil slavnog glumca, donosimo dvije kombinacije za "ukrasti" prema odabiru stilista Olivera Jularića!