Nova beauty linija održavat će sve što je Karl volio u make-upu, a fokusirat će se na rock-chic stil pokojnog dizajnera i parišku eleganciju L’Orèala.
Nakon smrti 'kralja mode' Karla Lagerfelda u 86. godini života, vodećeg lica Chanela, njegovo naslijeđe će se očuvati kroz beauty suradnju između dizajnerove modne kuće i najveće kozmetičke tvrtke na svijetu L’Orèal Paris. Razvijanje kolekcije, koja će stići na jesen, započela je malo prije Karlove smrti u veljači ove godine, a spajat će rock-chic stil pokojnog dizajnera i parišku eleganciju L’Orèala.
"Beauty linija odražavat će sve što je Karl volio u make-upu. Često je za oslikavanje svojih skica koristio sjenila za oči te je volio kada suradnja s drugim brendovima učini pravi utjecaj na ljude", rekla je Caroline Lebar, stručnjakinja za odnose s javnošću modne kuće Karl Lagerfeld.
Inače, Karl je prošle godine pokrenuo kozmetičku liniju s brendom Model Co., a sedam godina prije sa Sephorom pa ova vijest nimalo ne čudi njegove fanove, kolege i prijatelje, a Délphine Viguier-Hovasse na čelu L’Orèal Paris ovu je suradnju opisala kao posebno značajnu. Nova kolekcija u prodaju će doći 27. rujna, uoči tjedna ženske mode u Parizu, no još uvijek se ne zna što će se sve naći u njoj. Ipak, ne sumnjamo da će naći svoje poklonike.