Jučer je u Dežmanovoj ulici u društvu prijatelja, medija i klijenata otvoren pop-up store francuskog brenda naočala IZIPIZI.
U ugodnom druženju u Dežmanovoj ulici, koja svojim izgledom i raznolikom ponudom podjseća na parišku ulicu, uživale su brojne poznate osobe poput Anite Dujić, Anamarije Asanović, Petra Kurtele, Ive Balaban, Nine Mie Čikeš, Mirana Kurspahića, Frana Maškovića i drugih.
U novootvorenom pop-up storeu, osim već postojećih modela naočala, predstavljene su i nove kolekcije Sun Nautic i Baby. Kolekcija za bebe (Baby & Kids) se može pronaći u dvije veličine (0-12 mjeseci i 12-36 mjeseci), a uz njih dolazi i silikonska trakica da naočale ne ispadaju te da budu ugodnije za nošenje, dok je Sun Nautic model nešto veći od standardnih modela.
U IZIPIZI ponudi možete pronaći naočale za čitanje, sunčane naočale, naočale za zaštitu od ekrana, kao i naočale za djecu i za cijelu obitelj. Novost je limitirano izdanje naočala za ekran koje dolaze u dvije nove boje Jelly Pink i King Blue, dok sunčane naočale možete osim klasičnih boja pronaći i u bojama Jelly Pink, King Blue, Orange Safran i White.
Dizajn je jednostavan i trendi, a istovremeno su kvalitetne i cjenovno prihvatljive. Naočale su lagane, fleksibilne te su prikladne za sve dobne skupine i za sve prilike. IZIPIZI naočale visoke kvalitete izabrane su kao dio asortimana u najljepšim dućanima na svijetu poput Colette i Merci u Parizu, Harrodsa i Selfridgesa u Londonu, MoMA-e i trgovine Bloomingdale's u New Yorku te Istana u Tokyu.
Naočale dolaze u svojoj kultnoj i prepoznatljivoj ambalaži (kutija i mekana futrola) te su postale potpuni must have proizvod koji pristaje uz sve Dođite i isprobajte nove modele omiljenog modnog dodataka mnogih žena i muškaraca na trenutnoj adresi u Dežmanovoj ulici!