Novi izgled brašna Farina.
Zrno po zrno

Svjetsko, a naše brašno! Najtraženiji artikl na početku pandemije dočekao je kupce u novom ruhu

Tim mladih domaćih kreativaca osmislio je izgled domaće marke brašna. Ovo je njhova priča iz Gloria IN magazina.

Tim mladih domaćih kreativaca osmislio je izgled domaće marke brašna. Ovo je njhova priča iz Gloria IN magazina.

Hrvatska Farina Speciale brašna - manitoba, pir, tip 00, zob i heljda - koja su se nedavno na tržištu pojavila u novom ruhu, razgrabljena su brzinom svjetlosti. Istina, za tom osnovnom prehrambenom namirnicom otpočetka pandemije koronavirusa naveliko se poseže, no za Farinom su se "okrenuli" i oni kojima kupnja brašna nije bila u planu. A te "rekreativne" kupce privukao je izgled pakiranja: velikim slovima ispisani nazivi brašna na podlogama toplih, pastelnih nijansi.

Nova dopadljiva ambalaža osmišljena je u zagrebačkom studiju Size, a kreativni proces predvodio je Jurica Koletić (30), dizajner i suosnivač studija. U realizaciji ideje Koletiću je pomogao ostatak ekipe: suosnivači, marketinški stručnjaci Ivan Fistrić (36) i Andrej Virant Sadiković (32) te videoanimator Ivan Radović (30) i dizajnerica Matea Jurčević (29). Rad kreativne petorke, koja se okupila prije šest godina, popratili su i svjetski dizajnerski portali, među njima i Trendlend.

Određena doza kaosa

- Primarno se bavimo osmišljavanjem vizualnih i verbalnih identiteta za brendove i tvrtke. To uključuje dizajn te osmišljavanje naziva i slogana. Uz to, jednako su nam važni animacija i video, kako bismo brendovima “dali” i dimenzije pokreta i zvuka. Tu su i izrada web stranica, dizajn ambalaže i reklamne kampanje. A da smo na pravom putu, dokaz nam je i dvadesetak međunarodnih priznanja, među kojima i Site of the day, prestižna svjetska nagrada za web dizajn naše stare stranice. Ta nam je nagrada otvorila vrata i za rad na inozemnom tržištu, posebno u SAD-u i Europi, gdje smo vrlo traženi - ističe Ivan Fistrić, inače direktor i brend menadžer studija Size, za koji kaže da je skup kreativaca koji su napustili velike sustave i pokrenuli vlastiti posao kako bi mogli raditi na svoj način.

Studio Size Press i Marko Lopac
Tim studija Size koji je osmislio novi izgled brašna marke Farina: kreativni direktor Andrej Virant Sadiković, videoanimator Ivan Radović, dizajnerica Matea Jurčević, direktor i brend strateg Ivan Fistrić i art direktor Jurica Koletić.

- Velike organizacije super su za učenje i početak karijere, ali imaju i loše strane. Kreativnost je teško standardizirati, a veliki sustavi to često zahtijevaju. Preveliki su ulozi pa se projekti prihvaćaju neselektivno, rokovi su prekratki... U kreativnoj agenciji najvažniju riječ moraju imati profesionalci - kreativci - tvrdi Fistrić, dodajući da si u radu dopuštaju i određenu dozu kaosa jer se iz njega rađa inovacija. No mora, kaže, postojati plan. S njim se slaže i Jurica Koletić, dodajući da je najveće bogatstvo Sizeove petorke - svestranost.

- Ne želimo masovnu produkciju, hrpu posla koji ne smijemo ili ne želimo pokazati. Želimo ostati mala, boutique agencija i stvarati za brendove koji znaju prepoznati vrijednost ideje - govori Ivan Fistrić. Jer bez ideje, kaže, postoji samo gomila sličnih proizvoda.

Novi izgled brašna Farina.

Pročitajte i:

Linker
16. svibanj 2024 00:56