foto: CROPIX
PR RADI KAO NAVINUT

MODNI MAČCI Igrači promoviraju morčić: ‘Mi smo turistički grad i ovi dresovi su suvenir’

Dres smo odlučili izraditi pred početak Riječkog karnevala, svi su primijetili naš potez, rekao je sportski direktor kluba
Piše: Luka BenčićObjavljeno: 30. listopad 2015. 09:17

Nogometaši NK Rijeka u srijedu su na kup-utakmici protiv Opatije prvi put istrčali na teren u novoj garnituri dresova koja je brzo izazvala iznimno pozitivne reakcije navijača.

Nakon bijelih, bordo i plavih dresova, riječ je o četvrtoj Rijekinoj garnituri, ovoga puta u ljubičastoj boji, a središnji je motiv morčić, simbol Grada Rijeke.

Dio bogate povijesti

- Već dvije godine želja nam je da integriramo morčića kao simbol bogate povijesti Rijeke i ove regije. On je već, pored dvoglavog orla, bio prisutan na bordo dresu, ali sada je u prvom planu. Više ljudi iz kluba svojim je sugestijama sudjelovalo u dizajniranju nove garniture, to je vrlo bitna tema u NK Rijeka - rekao nam je Vlado Čohar, sportski direktor kluba.

Bijele dresove Rijeka uglavnom koristi za domaće utakmice i to je u 80 posto slučajeva dominirajuća boja riječkih nogometaša, plave za europske utakmice, a bordo, s dvoglavim orlom, za gostovanja. Ljubičasti dres bi se tek trebao “izboriti” za svoju poziciju i Čohar kaže da u ovom trenutku još ne može reći na kojim će ga utakmicama koristiti, no vrlo su zadovoljni postignutim efektom.

Brendiranje kluba

- Svjetski klubovi većinom imaju četvrti dres koji je redovito bojom i dizajnom potpuno drugačiji od prve tri garniture dresova, upravo zato kako bi se dobila raznolikost u liniji proizvoda za navijače. Ovime smo postali prvi klub u Hrvatskoj s četvrtim dresom kojega smo izradili pred početak jednog od najpopularnijih događaja u našoj regiji, a to je Riječki karneval. Reakcije su baš onakve kakve bi trebale biti, svi su ga primijetili. Nitko nije bez mišljenja, a to je najvažnija stvar, da se priča o klubu - veli Čohar.

Sportski direktor Rijeke kaže da su novi dresovi još jedan korak u brendiranju kluba i grada iz kojeg dolazi te ističe da ih predsjednik Damir Mišković redovito potiče upravo na takvu vrstu razmišljanja.

- Presretni smo kako je sve to skupa ispalo i siguran sam da će nova garnitura naći svoje mjesto i među navijačima. Osim toga, Rijeka je turistički grad i ovi dresovi, kao i ostale tri garniture, komotno mogu stajati i kao turistički suveniri - kaže Čohar.

Linker
18. svibanj 2024 08:51