Lionel Messi 

 BALKIS PRESS/ABACA/ABACA PRESS/PROFIMEDIA Balkis Press/abaca/Abaca Press/Profimedia
USUSRET FINALU LP

Predstavljen film sa slavnim Argentincem: Lionel Messi dobio priliku razgovarati s mlađim sobom

Mastercard predstavio film sa argentinskom zvijezdom PSG-a u glavnoj ulozi
Piše: Dean BauerObjavljeno: 18. svibanj 2022. 19:25

Kako bi proslavio svoju dugogodišnju podršku UEFA Ligi prvaka, Mastercard lansira novi film u kojem glumi njegov globalni ambasador Lionel Messi. Film koji je prvi predstavio sam Messi na svom Instagram računu, emitira se na raznim tržištima diljem svijeta.

U ovoj emotivnoj snimci vođenoj umjetnom inteligencijom igrač svjetske klase i četverostruki pobjednik Lige prvaka osvrće se na sebe u mlađim danima dok istražuje značajan utjecaj koji nogomet i dalje ima u njegovom životu - podsjećajući nas sve na našu zajedničku strast prema ovoj igri.

- Volio bih da sam imao priliku u stvarnom životu razgovarati s mlađim sobom kako bih toj mladoj osobi ulio samopouzdanje i dao joj do znanja da će se naporan rad i odricanja isplatiti te da još uvijek igra igru koju voli - rekao je Lionel Messi.

- Jako nam je drago udružiti snage s našim globalnim ambasadorom Lionelom Messijem i podijeliti njegovu ljubav prema i upravo je to osjećaj koji se trenutno čini posebno relevantnim - istaknuo je Raja Rajamannar, direktor marketinga i komunikacija u Mastercardu.

- Radujemo se što ćemo proslaviti globalnu atraktivnost nogometa na finalu Lige prvaka u Parizu i približiti navijače njihovoj strasti.

Prema Mastercard Sport Economy Indexu, gotovo sedam od deset (69%) Europljana gledalo je nogometnu utakmicu uživo prošle godine, dok ih je 32% igralo nogomet. Nadalje, polovica ispitanika vjeruje da će se popularnost nogometa ove godine još više povećati.

Oživjeti mladog Messija bio je jedan od najvećih izazova u stvaranju filma. Tim koji stoji iza njegove produkcije koristio je novu metodu VFX (vizualni efekti) pod nazivom “neuralno renderiranje”. Umjesto tradicionalnog pristupa korištenja računalne grafike, Synthetic Render (konačna digitalna slika) razvijen je korištenjem umjetne inteligencije (AI).

- Tehnologija je nevjerojatna - dodaje Messi.

- Kad sam film pokazao svojoj obitelji i prijateljima, nisu mogli vjerovati kako su to učinili. Naježio sam se kada sam gledao kako komuniciram s mlađim sobom.

Proces uključuje prijenos podataka na AI platformu s tisućama referenci mladog Messija. Fotografije, video i zvučni podaci o njegovoj sličnosti i pokretima dostavljeni su umjetnoj inteligenciji, zajedno sa snimljenim videima glumaca. AI je tada mogao upotrijebiti te podatke za generiranje konačne digitalne slike i kasnije je integrirati u snimke uživo koje se vide u reklami. Ovo je prvi put da se ovaj VFX proces koristi na ovaj način u reklami, a za razvoj je odgovoran Thiago Porto, VFX supervizor u The Millu i stručnjak u ovom području.

Linker
29. travanj 2024 08:56