Upoznajte web trgovce koji se bore za titulu najboljeg!

    AUTOR:
    • Promo

  • OBJAVLJENO:
  • 13.03.2017. u 00:00

5. travnja završava se prestižno ecommerce natjecanje Shopper's Mind Web trgovac godine – WTG 2017 u sklopu kojeg se već treću godinu zaredom biraju najbolji hrvatski web trgovci. Pročitajte zašto morate znati tko se bori za 1. mjesto!

Tko je među najboljima?

U 2016. se za naziv Web trgovac godine 2016 natjecalo 50 web trgovina, a izboru pobjednika doprinijelo je 34.601 anketiranih hrvatskih online kupaca koji su podijelili svoje kupovno iskustvo u 328 domaćih i inozemnih trgovina. Ukupnu pobjedu odnijela je trgovina eKupi.hr dok je nagrade za izvrsnosti u web prodaji dobilo 13 trgovina.

Na natjecanje se do sada prijavilo već oko 40 web trgovina među kojima su podjednako zastupljene veće i manje trgovine koje svojim kupcima žele dokazati da su vrijedne njihova povjerenja. Ove godine za prestižne WTG2017 ecommerce nagrade natječu se vidaxl.hr, gume.com.hr, mobis.hr, emmezeta.hr, conrad.hr, kucanski-aparati.hr, hama.hr, lonciipoklopci.hr, salonatech.com, decathlon.hr, bijela-tehnika.com, shop.ivancica.hr, happy-dreams.hr, perfecta.hr, sonusart.hr, wow-junkie.com, muziker.hr, mall.hr, emporium.hr, gizzmo.hr, magicbaby.hr, centar-tehnike.hr, ekupi.hr, silux.hr, biobio.hr, vintax.eu, djecjakolica.eu, shop.iskon.hr, alternativa-webshop.com, partypops.hr, eva.hr, agrotoys.eu, furnitura.hr, allianz.hr, rost-sport.hr, moj-toner.com …

Shopper’s Mind Hrvatska

 

Trgovci prijavljeni na WTG2017 natječu se za prestižne ecommerce titule u nekoliko glavnih kategorija i potkategorija! Sudjelovanjem u natjecanju za Web trgovca godine imate jedinstvenu priliku osvojiti vrijedne nagrade u ukupnom iznosu od 40.000 kuna.

Kako se biraju najbolji? Što može prevagnuti i tko odlučuje?

Izbor dobitnika natjecanja WTG2017 objektivan je i transparentan i temelji se na podacima najvećeg istraživanja o internetskoj kupovini Shopper’s Mind (sMind), koje se organizira jednom godišnje u Hrvatskoj i Sloveniji u partnerskoj izvedbi sMind d.o.o. i istraživačke agencije Valicon. U okviru istraživanja godišnje se prikupljaju mišljenja potrošača, u prosjeku više od 60.000 online kupaca u obje države.

 

Istraživanje je osnova za dobivanje ocjene u sklopu natjecanja Shopper’s Mind Web trgovac godine, a obuhvaćeni su i brojni drugi faktori, među kojima su najvažniji analiza mišljenja kupaca i tehnička usklađenost web trgovine s međunarodnim standardima sigurne online kupovine. Upravo na temelju sudjelovanja u istraživanju, kupci mogu osvojiti iPhone 7!

 

Uoči dodjele nagrada okuplja se i stručna komisija. Uloga komisije je analizirati rezultate istraživanja te potvrditi njihovu regularnost i legitimnost. Komisija ima mogućnost veta, a svoju odluku bilježi u zapisniku zasjedanja komisije.

Shopper’s Mind Hrvatska

Zašto ne smijete propustiti ovakvu priliku?

Ako osvojite nagradu WTG 2017, to je mnogo više od kurtoaznog pljeska na pozornici. Više od 150 drugih trgovaca i ecommerce profesionalaca vidjeti će vas na pobjedničkom postolju. Proširite svoju mrežu kontakata, radite zajedno s njima na rastu ecommerce-a u Hrvatskoj i napravite ga onim što on predstavlja u svijetu. Pogledajte video i sami se uvjerite kako nam je bilo prošle godine:

Informacije za trgovce:

Informacije za potrošače:

 

Shopper’s Mind Ecommerce Day konferenciju podržavaju Mastercard, Hrvatska pošta i Udruga eCommerce Hrvatska.