Kada je 1939. predstavljen Alfa Romeo 8C 2900B Lungo Spider čiju je specifičnu karoseriju izradila radionica Touring, u svoje je vrijeme smatran najnaprednijim sportskim automobilom na svijetu koji se mogao kupiti za novac i kojem na cesti nisu mogli parirati kultni modeli Mercedesa (540 K) i razne izvedbe Duesenberga.
Povijest konkretnog modela koji će biti ponuđen na dražbi poprilično je zanimljiva: do 1949. godine kada je iz Italije isporučen u Brazil o automobilu koji je proizveden 1939. nije bilo nikakvih informacija. Iste godine trkač Mario Tavares pobijedio je na trkalištu Interlagos u sportskoj klasi.
U sljedećih tridesetak godina automobil je bio jako prepravljan. Između ostalog bio mu je skraćen međuosovinski razmak i ugrađen motor iz Corvette. Tada je 1972. godine netko shvatio o kakvom je biseru automobilizma riječ, vratio šasiju u Europu, no automobil nije vraćen u prvobitno stanje sve do 1990. godine kada je isporučen u Sjedinjene Države. Prvi put je potom predstavljen javnosti tek 1999. godine na festivalu Pebble Beach Concours d'Elegance da bi do danas postao automobil koji vrijedi čak 23 milijuna dolara...