Dizajner Shane Baxley iz Art Center College of Design u Pasadeni (Kalifornija) objašnjava kako je skori ulazak Applea na tržište automobila idealan smjer kojim bi tvrtka trebala ići. Velike su to ambicije za njega, ali i za jednu tvrtku koju smo do prije samo deset godina prepoznavali isključivo kao proizvođača računala.
Baxley je projektirao i dizajnirao auto-sharing servis budućnosti isključivo za Apple koji je nazvao jednostavno - iGo. Servis se sastoji od tri samostalna električna vozila. Najjednostavniji je iMe, ultra kompaktno vozilo za prijevoz jedne osobe, potom vozilo iWe koje bi trebalo pružiti udobnost obiteljima na dužim relacijama te iUs koji je verzija iWe sa sjedalima za dvoje putnika i više komfora.
Sva tri vozila bi bila objedinjena Appleovom Cloud mrežom koja bi u budućnosti nadzirala 75 posto svih vozila dopuštajući im unutar autonomnog sustava prometovanja uvijek sigurnu razdaljinu, opću sigurnost, nultu emisiju ispušnih plinova i smanjenje vremena putovanja.
Svako od ovih vozila dizajnirano je i ima doseg primjeren svojoj namjeni: urbani iMe može prijeći 50 kilometara između punjenja, autocestama namijenjen iWe s jednim punjenjem teoretski može prijeći do 500 kilometara, dok iUs može doseći do 300 kilometara.
Koncepti iWe i iUs koristili bi litij-ionske baterije iz Tesle koje bi osiguravale nisko težište i odličan raspored težine, a električni motor osiguravao bi modelu iWe ubrzanje do 100 km/h za samo 5 sekundi. Zanimljiv projekt koji bi znatno doprinjeo sigurnosti, praktičnijem prometovanju, ekologiji i sigurnosti, ali teško da bi se to sve moglo ostvariti već sutra...