SALON AUTOMOBILA U FRANKFURTU

FRANCUSKA RAKETA: RENAULT pokazao novi Megane RS s 1,8-litrenim motorom od 280 KS i ručnim mjenjačem!

Hrvoje Tomić

Uz agresivan nastup, novi Megane RS posebno će razveseliti "puriste" budući da će se uz 8-stupanjski automatski mjenjač s dvije spojke (EDC) u ponudi naći i ručni mjenjač

Na salonu u Frankfurtu danas je predstavljen dugoočekivani Renaulta Megane RS. Nakon dosta nagađanja, sada je napokon poznato što se nalazi ispod poklopca motora. Riječ je o 1,8-litrenom turbo motoru iz Alpine A110 koja je predstavljena u Ženevi, a koji je ovaj put pojačan na 280 KS uz 390 Nm okretnog momenta. Ono što će posebno razveseliti "puriste" je da će uz 8-stupanjski automatski mjenjač s dvije spojke (EDC) u ponudi biti i ručni mjenjač. Tu je i opcija "Launch Control" s kojom će se vozači moći "ispaljivati" s mjesta, a oni zahtjevniji moći će nadoplatiti za Cup šasiju koja nudi poboljšani diferencijal s ograničenim proklizavanjem. Uz pogon na prednje kotače tu je i 4Control sustav (viđen kod Meganea GT) koji zakreće stražnje kotače i tako omogućava bolje vozne karakteristike.

 

Foto: Renault Sport

Što se dizajna tiče, promjene u odnosu na serijsku verziju odmah su vidljive. Ističe se agresivan prošireni prednji odbojnik koji uz zaštitna Renaultova LED svjetla. Na stražnjem dijelu ističe se središnje postavljen nastavak ispušnog sustava (zaštitni znak Megane RS modela) kao i masivni difuzor koji inspiraciju crpi iz Formule 1. RS verzija je u odnosu na model GT šira za 60 mm u prednjem dijelu, odnosno 45 mm na stražnjem dijelu. Vozači će na raspolaganju imati 5 načina vožnje: Comfort, Normal, Sport, Race i Perso (vozač sam namješta pojedine parametre od postavka ovjesa i zvuka pa do ambijentalne rasvjete). Sigurni smo kako će vlasnici većinu vremena provesti u "Race" načinu vožnje. Knjiga narudžbi za novi Megane RS otvara se u prosincu ove godine, a već sad se spominje i "Trophy" verzija s 300 KS koja će biti dostupna krajem iduće godine.

 

Iz drugih medija

Izdvajamo