S POGONOM NA SVA ČETIRI

IZ BMW-A POTVRDILI: NOVI PROJEKTIL s oznakom M5 od 600 KS i xDrive pogonom stiže krajem godine!

Bimmerpost

Ispod poklopca će se naći 4,4-litreni V8 koji u kombinaciji sa 8-stupanjskim automatskim mjenjačem do stotke stiže za manje od 3,5 sekundi

Nakon mjeseci čekanja i nagađanja, BMW je napokon objavio službene detalje vezane uz nadolazeći M5. Novi M5 čelni ljudi u BMW-u opisuju kao "najzabavniju i emocionalno očaravajuću sportsku limuzinu". Ispod poklopca će se naći 4,4-litreni twin turbo V8 motor koji razvija 600 KS i nudi više od 700 Nm okretnog momenta. Uparen sa 8-stupanjskim automatskim mjenjačem, do stotke će ubrzavati za manje od 3,5 sekundi.

BMW
 

Kao što se i očekivalo, novi M5 bit će opremljen xDrive pogonom na sva četiri kotača baš kao i Mercedes-AMG E 63, prva AMG E klasa s 4x4 pogonom. Iako će taj potez sigurno naići na negodovanje zagriženih fanova M modela, u BMW-u su ipak odlučili napraviti svojevrsni kompromis. Naime, sustav ima centralnu "inteligentnu jedinicu" koja upravlja pogonom, a vozači će pritom moći birati između 3 načina vožnje. Prvi način (2WD) deaktivira pogon na sva četiri kotača, M5 tada postaje klasični BMW sa stražnjim pogonom te će vozaču nuditi mnoštvo zabave u vožnji. Ostala dva načina vožnje su "4WD" i "4WD Sport", kod kojih je uključen pogon na sve kotače. Čelni čovjek M odjela Frank van Meel napomenuo je kako će novi M5 imati agilnost i preciznost automobila s pogonom na stražnje kotače, a ujedno će nuditi stabilnost i prianjanje automobila s pogonom na sva četiri kotača. Hoće li to uistinu biti tako preostaje za vidjeti na prvim testiranjima.

 

Unutrašnjost prati linije nove Serije 5, s time da će naravno brzinomjer, volan i ručica mjenjača biti izmijenjene, a osim toga možemo očekivati i nove materijale. Novi BMW M5 na tržište stiže krajem ove godine, pa pretpostavljamo kako bi za svjetsku premijeru mogao biti odabran upravo Salon u Frankfurtu koji se održava u rujnu. U svakom slučaju, uskoro bi trebalo biti poznato još više detalja. Nas zanima koje je vaše mišljenje o ovom potezu ugradnje pogona na sva četiri kotača?

Iz drugih medija

Izdvajamo