SVJETSKA PREMIJERA

Mercedes predstavio novi CLE, veličanstveni coupe s opcijom rednog ‘šestaka‘ od 381 KS

CLE zamjenjuje i staru C-klasu i E-klasu Coupe i obećava više unutarnjeg prostora od svog rivala BMW-u Serije 4

Mercedes-Benz CLE

 Mercedes-Benz

Proizvođači automobila proveli su većinu posljednjih 20 godina pronalazeći ili stvarajući nove modele između postojećih proizvodnih linija, ali s novim CLE-om, Mercedes ide drugim putem. Novi coupe s dvoja vrata jednim potezom zamjenjuje stare coupe-e C-klase i E-klase.

image

Mercedes-Benz CLE

Mercedes-Benz

Što se tiče veličine, nalazi se negdje između ova dva, iako je malo bliži E-klasi, kao što sugerira ‘E‘ u nazivu CLE. Dakle, međuosovinski razmak od 2865 mm čini ga duljim između osovina od njegovih najočitijih suparnika, BMW-a Serije 4 i Audija A5, automobila koji bi se natjecali sa starom C-klasom Coupe.

Zbunjujuće, znamo. U svakom slučaju, u usporedbi s onom starom C-klasom Coupe, CLE nudi 72 mm više prostora za koljena straga i 60 litara više prostora za prtljagu u prtljažniku.

image

Mercedes-Benz CLE

Mercedes-Benz

Vizualno, CLE dijeli puno toga s trenutnom limuzinom C-klase, uključujući suženi nos, relativno usku rešetku s okvirom u boji karoserije i poklopac motora čije dvostruke izbočine upućuju na snažni V6 ili V8. Razlika je u tome što CLE, za razliku od limuzine C-klase, zapravo dobro ispunjava to obećanje, ali više o tome za koji trenutak.

image

Mercedes-Benz CLE

Mercedes-Benz

Tim za stiliziranje dodao je malo napetosti dizajnu s istaknutim linijama blatobrana sprijeda i straga koje se, zajedno sa staklom na vratima bez okvira, ne pojavljuju na limuzini C-klase. No čini se da je nadzorna ploča na veliko preuzeta s kompaktnog modela s četiri vrata, što znači da za upravljačem ne izgleda nimalo poput veće E-klase.

image

Mercedes-Benz CLE

Mercedes-Benz

Ključni elementi interijera su 12,3-inčni digitalni mjerač i 11,9-inčni središnji zaslon osjetljiv na dodir koji lebdi malo iznad konzole. Kao i najnovija E-klasa, dobiva najnoviji Mercedesov infotainment sustav i arhitekturu MBUX opremljenu 5G i omogućuje vam održavanje Webex ili Zoom konferencijskih poziva, gledanje TikTok videa, pa čak i igranje Angry Birds.

image

Mercedes-Benz CLE

Mercedes-Benz

Od limuzine E-klase također su posuđeni benzinski i dizelski motori, od kojih svi imaju blagu hibridnu tehnologiju i sada nude 23 KS (17 kW) elektro pojačanja umjesto 20 KS (15 kW) koje su koristili Benzovi prethodni blagi hibridi. Što se tiče mjenjača, CLE dobiva 9-stupanjski 9G-Tronic u svakoj verziji asortimana.

image

Mercedes-Benz CLE

Mercedes-Benz

Zaronimo u te motore, od kojih svi osim jednog imaju četiri cilindra, jedan turbo i 2,0 litre radnog obujma. Ponuda počinje s 220d od 200 KS, jedinom dizelskom ponudom.

Kupci mogu odabrati i benzinski CLE 200 koji povećava snagu na 204 KS i desetinku je brži do stotke (7,5 sekundi). Oba ova motora šalju svoju snagu na stražnje kotače, ali 4Matic oznaka može se pronaći dalje u asortimanu.

image

Mercedes-Benz CLE

Mercedes-Benz

Prvi od tih 4Matica je verzija CLE-a 200 s pogonom na sve kotače, ali CLE 300 umjesto toga dobiva verziju 2.0 benzinskog motora od 258 KS, uz okretni moment od 400 Nm. I konačno, tu je šest-cilindrični CLE 450: 3,0 litre, 381 KS, 500 Nm i ubrzanje od 0 do 100 za 4,4 sekunde.

image

Mercedes-Benz CLE

Mercedes-Benz

To je to što CLE nudi za sada, a barem jedan AMG očekujemo u bliskoj budućnosti. Prema EPA dokumentu otkrivenom ranije ove godine u kojem se navodi Mercedesova linija za 2024., AMG CLE 53 bit će u prodaji sljedeće godine pokretan istim M256 3,0-litrenim turbo rednim "šestakom" koji je ugrađen u nedavno faceliftirani GLE 53. To bi mu dale 435 KS i 560 Nm.

image

Mercedes-Benz CLE

Mercedes-Benz

Isti dokument također spominje CLE Cabriolet, a Mercedes je sada objavio dvije slike kabrioleta i potvrdio da će biti lansiran 2024. Ali EPA datoteka ne navodi varijante plug-in hibrida, Pretpostavljamo da će Mercedes ponuditi barem jedan plug-in CLE koji nije AMG, ali špijunske fotografije PHEV prototipa sportskog izgleda sugeriraju da bi CLE 63 mogao imati plug-in pogon.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
05. ožujak 2024 12:52