Na indijskom tržištu iznimno popularnim modelima presudili su katastofalni rezultati na crash testovima, u kojima su jednako loše prošle izvedbe sa i bez prednjih zračnih jastuka. Kao najveći problem pokazao se manjak strukturalne čvrstoće, zbog čega su mališani gotovo sprešani pri naletu brzinom od 64 km/h. Prepreka nije samo uništila prednji dio, nego i ušla u putnički prostor i savila krovnu konstrukciju, što su slike kakve u Europi ne gledamo više od desetljeća. Kod nas je, naime, sporno kad automobil osvoji "samo" četiri zvjezdice... David Ward, prvi čovjek organizacije Global NCAP, izjavio je da niti jedan proizvođač bilo gdje u svijetu ne bi smio isporučivati aute koji ne zadovoljavaju niti najmanje sigurnosne standarde.
CRASH TEST IZ PAKLA
Nikakva sigurnost za putnike: Indijskom groblju nula NCAP zvjezdica
Renault Kwid, Maruti Suzuki Celerio, Maruti Suzuki Eeco, Mahindra Scorpio i Hyundai Eon zaradili su nula zvjezdica za sigurnost, objavio je britanski NCAP