Prvih sedam mjeseci

Ovo je deset najprodavanijih modela u Hrvatskoj

U sedam mjeseci na hrvatske ceste je došlo 29.965 novih auta, čak 20,3 posto više nego u isto vrijeme 2015. Najprodavaniji kompakt je Golf, u nižoj klasi lider je Clio, a u srednjoj gazda je Passat. Marka broj 1 je VW
 Željko Puhovski

Konačno dobre vijesti: nakon ponora u koji se upalo 2009., broj novoregistriranih automobila sada već četvrtu godinu zaredom raste. Tako je, unatoč nabujalom uvozu rabljenih, u sedam mjeseci registrirano i 29.965 potpuno novih auta, odnosno za lijepih 20,3 posto više nego u istom razdobolju prošle godine. Povećanje je to koje daje novu nadu u konačni oporavak tržišta, premda ćemo ponoviti poznatu činjenicu: najveći rast se događa prije svega sezonski, uglavnom od ožujka do lipnja.

Tako je doduše, oduvijek bilo, ali posljednjih godina posebno dolazi do izražaja. Razlog je promjena u strukturi inozemnih turista, čiji sve veći broj dolazi zrakoplovima, a potom unajmljuju aute. Upravo zbog toga tvrtke za iznajmljivanje u proljeće kreću u velike nabave i proširivanje voznog parka. I ostale tvrtke naravno, obnavljaju svoje poslovne flote, a ponešto ipak kupe i privatni kupci, oko trećinu svih. Najveći skok u registracijama, što se proizvođača tiče, bilježe Renault, Ford, Suzuki, Hyunda i Toyota, pa i Mercedes. U ukupnom poretku pak, vodi VW, ispred Opela i Renaulta.



Hanza Media

​1. Volkswagen Golf (1523)
Najomiljeniji auto u Hrvata prodan je u 205 primjeraka više nego 2015., pa nastavlja svoju dominaciju. Najprodavaniji motor je 1.6 TDI

Hanza Media

2. Renault Clio (1444)
Prodajom boljom za 200 primjeraka došao je na korak do Golfa, ali zbog svega 77 registracija u srpnju zasad ga nije uspio preskočiti

Hanza Media

3. Opel Astra (1327)
Nova generacija bilježi 30 registriranih primjeraka manje nego lani, premda joj je ponuda nedavno dopunjena i karavanskom izvedbom

Hanza Media

4. Ford Focus (1314)
Sa gotovo udvostručenim brojem primjeraka (lani 712) dobar Fordov kompakt hvali se jednim od najboljih plasmana posljednjih godina

Hanza Media

5. Škoda Octavia (1225)
Ima solidnih 54 registracija više nego 2015., pa time i dalje snažno njeguje reputaciju jednog od najpoželjnijih modela kompaktne klase

Hanza Media

6. Suzuki Vitara (953)
Prodajni je hit. Privlačan omjer cijene i ponuđenog sjajno je odjeknuo na tržištu, pa je pronašla 755 kupaca više nego prošle godine

Hanza Media

7. Volkswagen Polo (898)
Polako mu ponestaje svježine, pa dobar plasman duguje stečenom ugledu. Prvih sedam mjeseci završava sa 72 primjerka manje nego 2015.

Hanza Media

8. Opel Corsa (848)
Unatoč nedavnoj dizajnerskoj i opsežnoj tehnološkoj modernizaciji, i Corsa sve teže drži korak s Clijom. Registriran je 41 auto manje

Hanza Media

9. Volkswagen Passat (768)
Passat ostaje neupitni lider srednje klase, s prodajom dva i pol puta većom od prvog sljedećeg suparnika. Prodana su tek tri auta manje

Hanza Media

10. Ford Fiesta (674)
Uz Focus, statistički preporod u broju registracija doživjela je i Fiesta. Bilo je ih je za 181 više, premda većinom u rent-a-caru

(Izvor Promocija Plus)

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
24. travanj 2024 16:31