TEST 2.2 CD129

Mazda 6 Wagon: Najslabije je začudo nekad i najbolje

Od malih dizajnerskih promjena važnije su novosti ispod lima, poput dorađenih dizelskih motora

Tek diskretne dizajnerske promjene jasno daju do znanja da je naglasak Mazdina nedavnog obnavljanja modela 6 bio na poboljšanjima ispod lima. Tako je, primjerice, dorađen ovjes kako bi bio još tiši i udobniji, izmijenjeni su i neki detalji u interijeru, a tri verzije hvaljenog 2,2-litrenog turbodizelaša sada zadovoljavaju stroge EuroV norme te su malo osnaženi.

Linearniji i ugodniji

Testirana osnovna verzija spomenutog četverocilindraša ima novi turbo punjač te sada razvija 129 KS (4 KS više) i 340 Nm (30 Nm više) te se neovisno o tome što postoje izvedbe sa 163 i 180 KS, ističe kao najbolji odabir. Razlog je što ova, osnovna verzija Mazdina common-rail motora pruža više nego dovoljno snage za sve situacije, a istodobno je linearniji i u vožnji ugodniji od snažnijih verzija. Serijski šesterobrzinski ručni mjenjač jednako je dobar pri polaganim i brzim izmjenama.

Nešto udobniji ovjes

Osim što je nešto udobniji, ovjes nije izgubio mogućnost zabavljanja vozača kod zahtjevnije vožnje zavojima. Kao i prije, interijer je jednostavan i intuitivan, a prtljažnik testirane karavanske verzije raspolaže volumenom od 519 do 1751 litre. Cijena šestice SportCombi s osnovnim CD motorom i vrlo dobrom TE opremom iznosi 28.160 eura.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
27. travanj 2024 00:52