NAKON ŠEST MJESECI

AGROKOROV 'AMAZON' RASTE DO 120% MJESEČNO Prosječna narudžba na Abrakadabri između 700 i 1500 kuna

 Damjan Tadić / HANZA MEDIA

Šest mjeseci nakon što su lansirali online platformu Abrakadabra - “domaći Amazon” - iz Agrokora poručuju da su vrlo zadovoljni uspjehom svoje e-trgovine: po klikovima i posjetima, kaže direktorica operacija Anita Lacmanović, bilježe rast između 80 i 120 posto mjesečno, a do kraja godine očekuju i bolji rezultat, zahvaljujući nedavno pokrenutim digitalnim i televizijskim kampanjama.

Na temelju podataka koje je Abrakadabrin odjel digitalnog marketinga dosad prikupio i obradio, zaključeno je da prosječna košarica klijenta ove online trgovine varira između 700 i čak 1500 kuna, a na Abrakadabri podjednako kupuju i muškarci i žene, s tim da prvi češće pregledavaju kategorije sporta i elektronike, i to putem računala, dok se žene za pregledavanje ponude češće služe mobitelom i uglavnom pretražuju modne brendove i kozmetiku.

Detaljna statistika

- Od prvog dana bilježimo intenzivan i svakodnevni rast u broju transakcija, vrijednosti košarice, broju kupaca, broju artikala, dobavljača. Vjerujemo u ovaj projekt i postavili smo si jako visoke ciljeve. Pokazatelj da smo na dobrom putu jest činjenica da kontinuirano zapošljavamo nove ljude te da zadane ciljeve premašujemo iz mjeseca u mjesec. To nas izrazito motivira da budemo još jači i bolji te da nam se kupci i dalje obraćaju s povjerenjem - pojasnila je za Jutarnji list Anita Lacmanović.

Ipak, iz Abrakadabre zasad ne otkrivaju financijske pokazatelje ili detaljniju prodajnu statistiku, pa od njih nije bilo moguće doznati informacije o najprodavanijim artiklima, kao ni ocjenu prati li njihovo financijsko poslovanje ciljeve i planove koje su si u startu zadali.

U trenutku kad je počela s radom, Abrakadabra je u svojoj ponudi imala čak 100 tisuća različitih proizvoda, a Lacmanović pojašnjava da otad svakodnevno osluškuju potrebe tržišta te asortiman prilagođavaju željama i potrebama kupaca.

Prodaja knjiga

Između ostaloga, nedavno su u svoju ponudu uključili i prodaju knjiga, pa je tako sada na Abrakadabri moguće kupovati romane Jonathana Franzena, Gabriela Garcije Marqueza i mnogih drugih.

U web trgovinu, prema informacijama koje su bile prezentirane na predstavljanju ovog projekta, na samom je startu uloženo 40 milijuna kuna.

- Upravo zbog toga tržište nas je prepoznalo kao online šoping-centar, a ne kao klasičnu specijaliziranu online trgovinu. Odličnim se pokazao interes za kategorije mode, ljepote i sporta. Velik iskorak napravili smo s modnim i drugim brendovima za koje smo ekskluzivni online zastupnici, kao što su Bellabeat, Red Bull fashion te brojni hrvatski dizajneri. Kupci su iz svih krajeva Hrvatske jer dostavljamo najrazličitije vrste proizvoda poput parfema, bicikala, dvometarskih kajaka, automobilskih guma, pa sve do najvećih 75-inčnih televizora na sve lokacije, uključujući i otoke - tvrdi direktorica Lacmanović.

Veći gradovi

Najveći broj kupaca, kažu u Abrakadabri, bilježe u većim gradovima kao što su Zagreb, Split, Rijeka, Osijek i Dubrovnik, a kupci iz udaljenijih dijelova Hrvatske i s otoka sve češće koriste usluge besplatne dostave putem Tiska, čime kupuju asortiman za koji bi inače morali “potegnuti” do većih gradova.

Prema najavama Lacmanović, Abrakadabra već sada intenzivno radi na širenju poslovanja u regiju.

- Najveći fokus nam je stabilizacija svih poslovnih procesa i njihovo usavršavanje, širenje asortimana, usluga i inovacija, a kad je riječ o kupcima, najveći nam je prioritet njihovo zadovoljstvo. Stalno se širimo te već sada imamo više od 50 zaposlenih, a do kraja godine planiramo kontinuirano zapošljavati - najavila je direktorica operacija Anita Lacmanović.

Kad se radi o širenju u regiji, uglavnom se cilja na Sloveniju i Srbiju, ali i ostala tržišta jugoistočne Europe.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
23. travanj 2024 19:15