Direktor najvećeg šoping centra:

'Ne zatvaramo Westgate, a godišnji promet je veći od 50 milijuna eura'

    AUTOR:
    • Dean Žugčić

  • OBJAVLJENO:
  • 11.10.2017. u 12:28

Arhiva

Stjepan Iveljić

Stjepan Iveljić direktor je Westgate Shopping Cityja od 2010. godine. Trgovački centar nedavno je dobio dozvolu za gradnju čvorišta Westgate - Bistra, čime će se direktno povezati s autocestom, a sve troškove investicije snose sami.

Iveljić je karijeru započeo u njemačkim tvrtkama Wemberger i BMW Auto Vogel. Nakon povratka u Hrvatsku radio je na menadžerskim pozicijama u kompanijama Kaufland, OBI te Stanić. U intervjuu govori o dolasku novih zakupaca, Dogtasu, Pepcu i Terranovi, o poslovnim rezultatima i daljnjim planovima te ujedno demantira glasine da se Westgate zatvara.

U nekim medijima pojavila su se nagađanja da se Westgate Shopping City u Zaprešiću zatvara. Kako komentirate te glasine?

- Te su glasine neutemeljene, neistinite, a usudio bih se reći i vrlo zlonamjerne. Koristim priliku da demantiram bilo kakva nagađanja o zatvaranju Westgatea jer je cilj tih nagađanja i dezinformacija stvaranje nesigurnosti kod naših zakupaca, djelatnika i posjetitelja, a prije svega kod potencijalnih zakupaca. Aktivno radimo na dugoročnim poslovnim planovima, koji uključuju i nove zakupce, ali i know how i infrastrukturu koje trenutno može ponuditi samo Westgate Shopping City.

U svibnju ove godine ostali ste bez pet poznatih modnih brendova Inditexa. Zašto su oni otišli i tko je došao umjesto njih?

- Grupacija Inditex legitimno se odlučila za drugačiju poslovnu strategiju i pomalo me iznenađuje toliki interes za razlog njihova odlaska, posebno u svjetlu činjenice da pojedinim centrima nitko do sada nije postavljao pitanje zašto ti brendovi nisu bili ili još nisu u njima prisutni. Dolazak i odlazak brendova uobičajen je poslovni proces u trgovačkim centrima i to nije ništa neuobičajeno na tržištima, kako kod nas tako i u drugim zemljama. Bez obzira na navedeno, Westgate je i dalje centar s najviše iznajmljenih prodajnih površina, i to s vrlo atraktivnim zakupcima brendova kao što su H&M, Reserved, Galileo, C&A i mnogim drugim.

Koliko ste prostora ove godine iznajmili novim zakupcima i koliki je ukupni promet centra?

- Ove su godine u naš prostor stigli kupcima iznimno zanimljivi brendovi poput Dogtasa, jednog od najvećih turskih lanaca trgovina namještaja i opreme za dom, pun pogodak bio je i popularni Pepco, diskontni brend odjeće i proizvoda za kućanstvo, kao i Terranova, brend odjeće za mlade. Na prostoru od oko 100.000 četvornih metara još je najveći broj modnih brendova na jednome mjestu te je Westgate i dalje šoping-centar i modno središte broj jedan u Hrvatskoj. Godišnji promet koji se ostvari u Westgateu veći je od 50 milijuna eura i pozitivni trendovi u gospodarstvu se odražavaju i na nas. Neki od zakupaca te su trendove prepoznali na vrijeme i već ostvaruju rekordne promete.

Westgate je poznat kao najveći šoping-centar u Hrvatskoj. Je li on prevelik za hrvatske navike i predaleko od samog središta Zagreba?

- Westgate nije prevelik za hrvatske kupovne navike. Iznimno je dobro prometno povezan s gradom i ta je udaljenost relativna u odnosu na sve ono što centar nudi. Imamo četiri besplatne autobusne linije s nekoliko lokacija u gradu Zagrebu i Zaprešiću te najveću dječju igraonicu na zatvorenom, koja se prostire na 4000 četvornih metara. Budući da pratimo i ekološke trendove, nedavno je kod nas otvorena najveća e-punionica u Hrvatskoj,besplatna za naše posjetitelje. To je, možda je znakovito, stota punionica za električne automobile u Hrvatskoj. S više od 240 modnih i drugih brendova zadovoljavamo gotovo sve potrebe kupaca. U fazi smo pregovora o dovođenju nekih potpuno novih brendova ne samo u centar nego i u Hrvatsku. Vesele nas i rezultati nedavne ankete koja je provedena u samome centru i online, a u kojoj su nas posjetitelji ocijenili odličnim i vrlo dobrim ocjenama. Sve to pokazuje da je Westgate prepoznat kao destinacija za dobar šoping te da sve naše dodatne aktivnosti koje organiziramo za posjetitelje doprinose jedinstvenom doživljaju kupovine i druženja unutar centra.

Dobili ste dozvolu države da uložite u prometno čvorište u Bistri, na autocesti A2 Zagreb - Macelj, te time bolje povežete Zagorje s Westgateom. Koliki je iznos te investicije?

- Sve potrebne dozvole za gradnju čvorišta Westgate - Bistra dobili smo tek nedavno, no cijeli proces pribavljanje svih potrebnih dozvola pokrenuli smo znatno prije. Moram napomenuti da smo imali vrlo dobru podršku Ministarstva prometa, kao i Grada Zaprešića. Mi ćemo financirati cijeli projekt, a od toga će, procjenjujem, biti iznimno velika gospodarska korist za lokalnu zajednicu i šire, pa i za brojne domaće i strane turiste, koji će puno jednostavnije - izravno s autoceste - moći posjetiti najveće modno središte u Hrvatskoj. S obzirom na sve veći porast broja turista u Hrvatskoj iz godine u godinu, očekujemo ih mnoštvo u centru

Tagovi

ELIPSO

Izdvajamo