U budućnosti će velik problem postajati sve veći. Stanje je alarmantno, konačno je i javnost osviještena o problemu, političari su počeli tražiti rješenja. Usput rečeno, korelacije siromaštva i pretilosti itekako su značajan fenomen i za Hrvatsku. Od niza brazilskih projekata, jedan je posebno zanimljiv, između ostalog i zato što se već provodi. Osmišljena je akcija kvalitetnih obroka u školama koje pohađaju djeca iz favela. Angažirani su nutricionisti i kuhari te je razrađen zdrav i ukusan jelovnik. Djeci se svakodnevno priprema ručak u kojem je naglasak na svježem voću i povrću.

Za mnoge je klince to jedini kvalitetan obrok i uživaju u njemu. Naime, kod kuće im pripremaju hranu iz vrećica i limenki jer je to najjeftinija roba iz supermarketa. U opisanu je akciju uloženo mnogo truda i novca. Koncept i izvedba su, reklo bi se, gotovo savršeni. Projekt sponzorira jedna od najvećih i najmoćnijih svjetskih korporacija, Nestlé. Posebno je zanimljivo što taj veliki sponzor nije tražio da se u školama brendira njegovo ime. Za svaku pohvalu. Ipak, Nestlé su neki kritičari oštro napali jer je u svijesti stanovnika postao inačica za dobrotvora, a u biti, u trgovinama njihovi su proizvodi, razne slastice, umaci i instant-prašci, kalorijske bombe pretrpane šećerom lako dostupni i jeftini.

To je dakako, sušta suprotnost sponzorstvu akcije. Na kritike su u Nestléu odgovorili kako su oni otvoreni za promjene, ali te promjene, kako kažu, ne mogu doći preko noći. U međuvremenu godišnji promet Nestléa samo u Brazilu premašuje četiri milijarde dolara i stabilno raste, čak i u krizi. Sladak je to profit utemeljen u prvom redu na jeftinom šećeru.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....