Call of Duty nekada i sada

    AUTOR:
    • Ivan Jurišić

  • OBJAVLJENO:
  • 04.12.2010. u 08:00

call-of-duty-black-ops-foliage.jpg

Već je postalo poznato da svake godine u isto vrijeme stiže novi Call of Duty naslov. Od prvih naslova u serijalu koji su se bavili Drugim svjetskim ratom, sve do najnovijih koji pomiču bojišta u moderno vrijeme, Call of Duty ne doživljava velike grafičke promjene. Iako mnogi ostaju pri starijim naslovima, svaki novi je sve bolji, priča postaje sve bolja, a ono najvidljivije je dakako grafika. U ovom članku smo usporedili grafiku između Black Ops, Modern Warfare 1 i 2 te World at War. Jesu li grafičke promjene zaista vidljive?

Eksterijer

Kako priča svaki COD naslov smješta u nova okružja, teško je direktno usporediti igre. Vidljivo je da sa svakom novom igrom na ekranu vidimo i više objekata kao i detalja na njima, no sjene objekata ostaju statične. Ovako dobivamo igru koja i dalje izgleda odlično, a štedi grafičku karticu dodatnog računanja.

Related content

Lica

Sa svakim novim naslovom priča postaje sve važnija, a s njome i likovi koje susrećete kroz igru. Sve je više dijaloga te ćete suborce gledati u lice dok pričate s njima. Tako je izgled i animacija lica u COD serijalu vrlo važna. Može se primijetiti mali napredak u teksturama lica. Iako se u nekim trenucima vidi nedostatak detalja kod likova, to postaje nevažno jednom kada se uživite u priču i počnete slušati govor te tako i pratiti grimase koje su svakim naslovom sve bolje.

Related content

Interijer

Ono što je odmah uočljivo kod interijera je broj objekata i njihovi detalji. Svaki noviji naslov vidljivo je bogatiji predmetima po raznim sobama u kojima se krećete, a ako se zadržite malo duže u novijim naslovima, moći ćete primijetiti i razne detalje kojih prije nije bilo.

Related content

Okoliš

Trava, grmlje, drveće i ostatak okoliša se nije značajno mijenjao kroz sve ove COD naslove. Budući da okoliš izgleda odlično i u starijim naslovima, vjerujemo da je proizvođač odlučio ne mijenjati ništa kako bi se igra mogla pokretati i na slabijim računalima. Vidljivije promijene na okolišu bi značajno opteretile grafičku karticu.

Related content

Postavke

Izbornik i postavke svakim naslovom postaju sve jednostavniji. Razlog tome je evolucija grafičkih kartica zbog kojih neke od postavki više ne morate namještati posebno.

Related content

Nebo

Iako u mnogim današnjim igrama možete vidjeti promjene dana i noći pa čak i vremenskih uvjeta, u COD serijalu toga nema. Iako kada pogledate nećete vidjeti pomicanje oblaka, nebo izgleda lijepo i pri tome štedi vaše računalo i omogućava veći broj FPS-a.

Related content

AK47

Kod ove puške su vidljive malene promjene u zadnje dvije igre. Sada su vidljive ogrebotine pa čak i serijski broj puške dok u Modern Warfareu toga nije bilo.

Related content

Hodnici i zidovi

Iako bez značajnijih promjena, zidovi i hodnici su također dobili malo više detalja po sebi. Radi se o dobro poznatim natpisima, upozorenjima, raznim slikama, satovima itd.

Related content

Očito je kako Call of Duty serijal grafički polako napreduje od naslova do naslova, no prioritet proizvođaču ostaje igrivost, odnosno broj FPS-a koje će vaše računalo moći generirati. Za veće grafičke promjene ćemo vjerojatno morati čekati još bolje grafičke kartice i konzole nove generacije, a dotada će vjerojatno svi biti zadovoljni i trenutnom količinom detalja.

Izvorni članak: Gamespot – Call of Duty: Then and Now

Tagovi

Najčitanije