ZAGREB - Tiffany je objavio da je prodaja njihova nakita u prva tri mjeseca ove godine narasla 22 posto. Whole Foods, američki proizvođač najkvalitetnije organske hrane, također se pohvalio velikim rastom prodaje.
Stare potrošačke navike
Kuće i stanovi vredniji od dva milijuna dolara u Americi su tijekom prva tri mjeseca zabilježili najveću prodaju od 2005. godine. Amerikancima su to pokazatelji da se kupci napokon vraćaju staroj navici trošenja. Iako je riječ o luksuznoj robi i trgovinama, analitičari smatraju da su se bogataši “vratili” u trgovine.
Kako tvrde, riječ je o prosječnim kupcima koje su luksuzni brendovi uspjeli privući k sebi. Prilagodili su se krizi, spustili cijene, uveli povoljne ponude i dobili rezultat nakon dvije godine suše u blagajni.
Spuštanje ‘ručne’
Ono što je bilo nevjerojatno prije deset mjeseci, danas je uobičajeno - kupci su spremni potrošiti 100 dolara na organsko povrće ili 500 dolara na par cipela.
Luksuzni su brendovi među prvima odlučili spustiti “ručnu” i krenuti u lov na kupce, bogate, prosječne i sve one koji su spremni potrošiti koji dolar.