INTERSPORT

ISTRAŽIVANJE – QUDAL QUality meDAL & Best Buy Award Croatia

    AUTOR:
    • Promo

  • OBJAVLJENO:
  • 31.03.2015. u 14:35

Intersport trgovine i dalje prvi izbor hrvatskih potrošača. Na hrvatskom tržištu sportskom opremom, odjećom i obućom, lanac trgovina Intersport potvrđeno izbor Br.1 potrošača kada je u pitanju kvaliteta ponude asortimana za sport i slobodno vrijeme

– Intersport je u posljednjih 15 godina svojim prisustvom na hrvatskom tržištu, izgradio snažan sportski brand zahvaljujući kvalitetnom i širokom asortimanu proizvoda te vrhunskom uslugom zaposlenika. Zastupljen na hrvatskom tržištu sa 28 prodavaonica, te otvorenjem nove prodavaonice u centru Gračani, Intersport nastoji ispuniti svoju misiju i omogućiti Sport svima.

Da su hrvatski potrošači zadovoljni ponudom i uslugom koju im pružaju trgovine Intersport, pokazuju rezultati tržišnih istraživanja od strane nezavisne organizacije ICERTIAS.

Bilo da je riječ o najboljem omjeru cijene i kvalitete Best Buy Award (2010/2011 te 2012/2013) ili o vrhunskoj kvaliteti QUDAL QUality meDAL (2011/2012, 2013/2014, 2015/2016), hrvatski potrošači na temelju vlastitog iskustva u navedenim istraživanjima navode, da u trgovinama Intersport mogu pronaći apsolutno vrhunsku kvalitetu te istodobno izvrsne cijene.

Intersport je jedini sportski brand koji su hrvatski potrošači navodili u posljednjih 4 godine kao svoj izbor Br.1 kada je najkvalitetnija trgovina sportskom odjećom, obućom i opremom u pitanju.

I u najnovijem QUDAL Croatia 2015/2016 istraživanju na postavljeno pitanje:

„Navedite naziv lanca trgovina sportskom obućom, sportskom odjećom i sportskom opremom koji po vašem osobnom iskustvu ili iskustvu vaših bližnjih nudi apsolutno najvišu razinu kvalitete usluge i kvalitete ponuđenih artikala na hrvatskom tržištu: , najviše je ispitanika odgovaralo sa: Intersport.

Ujedno u istraživanjima o najboljem omjeru cijene i kvalitete provedenom na društvenoj skupini žena, mladih i seniora (Best Buy Award Lady, Youth, Seniors 2014/2015) Intersport je odabran kao sportski lanac trgovina koji im pruža izvrsnu kvalitetu po pristupačnoj cijeni.

Ovakve rezultate od 2010 godine do danas, nije uspio postići niti jedan drugi sportski lanac trgovina, što ukazuje na veliko povjerenje i lidersku poziciju koju Intersport uživa među svojim potrošačima.

Metodologija i uzorak

Istraživanje QUDAL - QUality meDAL – Croatia 2015/2016 ( www.qudal.com ) provela je švicarska kuća ICERTIAS - International Certification Association GmbH ( www.icertias.com ) na području Hrvatske tijekom siječnja 2015. putem web ankete metodom CAWI - DEEPMA (Computer Assisted Web Interviewing - Deep Mind Awareness). U anketi je sudjelovalo 1.200 ispitanika – korisnika interneta u Hrvatskoj.

Istraživanje Best Buy Award Lady 2014/2015 provedeno je na uzorku od 1200 ispitanika, isključivo žena starijih od 15 godina u Hrvatskoj.

Best Buy Award Youth 2014/2015 istraživanje, provedeno je na uzorku mladih, osoba u dobi od 15 do 24 godine u Hrvatskoj.

Best Buy Award Seniors 2014/2015 istraživanje provedeno je na društvenoj skupini osoba starijih od 60 godina u Hrvatskoj.

Web ankete obuhvatile su cjelokupan teritorij Republike Hrvatske te su provedene u rujnu 2014. godine.

Istraživanja Best Buy Award te QUDAL QUality meDAL rađena su u skladu s odredbama 'Međunarodnog kodeksa za provedbu tržišnih i društvenih istraživanja' koji su donijele Međunarodna trgovačka komora (ICC) i Svjetska udruga istraživačkih stručnjaka (ESOMAR).

O projektu QUDAL

Projektom QUDAL istražuju se i nagrađuju subjekti (proizvodi, usluge, mediji, javne osobe, kulturni i sportski sadržaji i dr.) koji na određenom teritoriju nude najveću razinu kvalitete - prema mišljenju građana - odnosno samih konzumenata.

Cilj projekta QUDAL je skrenuti pozornost javnosti na važnost kvalitete u svakodnevnom odabiru i prava građana na vrhunsku razinu kvalitete, kao i omogućiti potrošačima lakše snalaženje i lakši pronalazak najkvalitetnijih proizvoda i usluga na tržištu.

O projektu Best Buy Award

Osnovni je cilj istraživanja bio taj da se dobije uvid u iskustvo i percepciju stanovnika

Republike Hrvatske o proizvodima i uslugama te proizvođačima i trgovcima za koje se smatra da daju najbolji omjer cijene i kvalitete (tzv. best buy) od strane korisnika, ali i prema percepciji onih koji nužno nisu korisnici, ali imaju relevantno mišljenje na osnovi iskustva njima bliskih osoba (kolege, prijatelji, rodbina i sl.).

Cilj projekta i certifikata "Best Buy Award" je olakšati kupcima potragu za onim najboljim i cijenom najpovoljnijim proizvodima i uslugama na njihovom tržištu.

Najčitanije