Kampanja za donji veš koju je nedavno lansirao Agent Provocateur utjelovljuje sve ne ženske, nego muške snove: savršeno dotjerana djevojka ili supruga, u nevjerojatno seksi donjem vešu radi kućne poslove.
Kampanja nazvana 'Iza zatvorenih vrata' prikazuje fotomodel Hailey Clauson u grudnjaku, gaćicama, halterima... kako pegla, usisava, kuha i pere pod.
Tako je ova kuća, jedna od najpoznatijih proizvođača donjeg veša u svijetu, angažirala poznatog fotografa Milesa Aldridgea.
Njegov zadatak je bio da dočara atmosferu iz predgrađa 50-ih godina prošlog stoljeća, i da ju pretvori u ultimativnu božicu seksa za 21. stoljeće.
Ideju za ovu 'mušku fantaziju sačinjenu od svile i čipke u modernom svijetu' osmislila je kreativna direktorica branda Sarah Shotton, koja se nedavno vratila s porodiljnog dopusta. 'Poruka ove kampanje ne treba se shvaćati doslovno, naravno da ne poručujemo ženama da se trebaju podrediti muškim fantazijama. Radila sam na ovoj kolekciji nakonon što sam dobila bebu, i došla na ideju da predstavim ono što je pojam savršene domaćice. Jer, u to vrijeme dolazilo mi je mnogo ljudi u kućne posjete, a ja sam razmišljala samo o tome koji kolač ću ispeći. Dosta frustrirajuće, zapravo'.
'Mene je, iskreno, u osmišljavanju ove kampanje vodila ideja da razotkrijem ironiju koja stoji iza ideje o savršenoj ženi. Svi znamo da se ta ideja urušava pod pritiskom svakodnevnog života', objasnila je Shottonova.
Fotograf Miles Aldridge pohvalio se, pak, kako je snimanje ove kampanje bilo kao mu se ostvario san iz djetinjstva: 'Kao da sam upao u kuću svog frenda dok mu mamamu donjem rublju usisava kuhinju... Senzacija koju sam osjetio provlači se kroz sve fotografije u ovoj kampanji'.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....