Hrvatska je turistička zajednica tijekom mjeseca kolovoza pokrenula novu promotivnu kampanju naziva 'Croatia Feeds' koja sadrži kratke, inovativne i zabavne opise popularnih hrvatskih destinacija i turističkih proizvoda, a sve to s ciljem inspiriranja potencijalnih turista da odaberu upravo hrvatske destinacije.
U tu je svrhu kreirana i posebna web stranica 'Croatia Feeds' koja, osim maštovito osmišljenih tekstova, sadrži i brojne atraktivne fotografije.
'Kampanja Croatia Feeds se po svojim karakteristikama značajno distancira od dosadašnjih online kampanja kojem smo provodili. Naime, upotreba zanimljivih, intrigantnih tekstova na bannerima, zajedno s novim brendiranim logom i privlačnim fotografijama, jamac su privlačenja pažnje korisnika i naših potencijalnih turista. Tu je i potpuno nova web stranica kampanje koja korisniku pruža optimalno iskustvo jednostavnog, preglednog i informativnog korištenja. Kampanja je vidljiva i na Google tražilici te na Google Display Networku, a tu su i posebne PR aktivnosti koje će pratiti cjelokupni projekt za kojeg vjerujemo da će ostvariti odlične rezultate', izjavio je direktor Glavnog ureda HTZ-a Ratomir Ivičić.
Prema prvim pokazateljima kampanja je krenula vrlo uspješno. Naime, do 26. kolovoza ostvareno je više od 85 milijuna impresija, najviše na Njemačkom tržištu, a stranice kampanje su ostvarile više od 80 tisuća pregleda. Obzirom da je kampanja vidljiva na najpopularnijim portalima u Njemačkoj, Austriji i Švicarskoj, 'Croatia Feeds' će do 11. rujna ostvariti i znatno veće brojke impresija i pregleda stranica.
Na stvaranju kampanje i njenog sadržaja na tržištima Njemačke, Austrije i Švicarske su, osim Hrvatske turističke zajednice, sudjelovali i članovi Google kreativnog tima 'The ZOO' koji surađuju s brojnim svjetskim brendovima i agencijama. Glavni partner kampanje je jedna od vodećih međunarodnih agencija na području marketinga - BBDO.