PLANET NAJBLIŽI SUNCU

SENZACIONALNO OTKRIĆE NASA-in orbiter Messenger pronašao vodu na Merkuru!

NASA

PASADENA - NASA je danas potvrdila iznenađujuće otkriće - pronađena je voda na Merkuru. Iako je ovaj planet najbliži suncu izložen temperaturama od čak 426 stupnjeva Celzijusa, kako je uvijek okrenut istom stranom prema suncu, na njegovoj tamnoj strani temperatura se spušta čak do -223 stupnjeva Celzijusa.

Potvrđeno s čak tri instrumenta s NASA-inog Messenger orbitera, količine vode na Merkuru su iznimno velike.

- Na gotovo svim mjestima gdje se može nalaziti led na Merkuru, nalazi se led. Gdjegod bi mogao postojati led ispod površinskih naslaga, postoji. Očito postoji neki nepoznati mehanizam na Merkuru koji proizvodi i raspoređuje vodene zalihe na tom planetu, rekao je jedan od voditelja projekta Messenger.

NASA vjeruje kako su na nekim mjestima zalihe vodenog leda prekrivene naslagama organskih depozita, 'složenom mješavinom organskih materijala'.

Iako su pažljivo istaknuli kako to ne znači da je dokazan život na Merkuru, napomenuli su kako postojanje potencijalno organskih molekula na planetu s tako ekstremnim uvjetima kao što je Merkur otvara novi pogled na potragu za životom u svemiru.

04. svibanj 2024 16:19