GASTRONOMSKI HIT

VELIKI USPJEH PORTALA DOBRA HRANA ‘U manje od 2 tjedna čitatelji su milijun i pol puta pregledali naše recepte. I obožavaju ih!’

Online izdanje Dobre hrane u rekordnom se roku svrstalo u vrh gastronomskih portala u Hrvatskoj. Provjerite zašto na dobra-hrana.hr

Nedavno lansirani gourmet portal Dobra hrana ostvario je više od 300.000 jedinstvenih posjetitelja i milijun i 400 tisuća pregledanih recepata u manje od dva tjedna, objavili su danas voditelji Dobre hrane. ‘Čitatelji su prihvatili Dobru hranu na novoj platformi i to nas jako veseli’, izjavila je Mila Batinica, urednica Dobre hrane.

Uredničko sazrijevanje

Ako se ova posjećenost održi kroz cijeli mjesec, Dobra hrana u rekordnom će roku postati drugi najposjećeniji gastronomski portal u Hrvatskoj, odmah iza poznate Coolinarike. Usporedbe radi, Gastro.hr, jedan od najstarijih gastro portala u Hrvatskoj, ima tek 60.000 jedinstvenih posjetitelja s tendencijom pada. Nedavno ga je kupio 24sata i redizajnirao, a stručnjaci i posjetitelji jednoglasno su iskazali zgražanje.

Portal Dobra hrana sastoji se od tisuća originalnih i isprobanih recepata, koje su skuhali, a bome i pojeli, autori, fotografi, blogeri i suradnici Dobre hrane. Tu su i dnevni savjeti, recenzije vina, baza restorana, savjeti vrhunskih chefova, šoping izvještaji s tržnice, najbolji gastronomski blogeri te legendarna rubrika ‘Testirano’, u kojoj neovisni kušači već dvije godine testiraju proizvode iz hrvatskih dućana.

U Dobroj hrani priznaju da malo kasne s web izdanjem, no smatraju da je bilo potrebno urednički sazreti prije takvog ambicioznog iskoraka. ‘Reakcije čitatelja su fenomenalne, ne prestaju me nazivati poznanici koji kažu da im je portal baš super’, kaže Ana-Marija Bujić, urednica web izdanja. No, i Ana-Marija i Mila iznenađene su brzim rastom posjećenosti i popularnosti.

Najuspješnija aplikacija

Dobra hrana različita je od svih drugih gastronomskih portala i magazina. Ne radi se ni o čijem privatnom projektu ili interesu, već o skupini iskrenih entuzijasta koji zajednički kuhaju i zamišljaju kako prezentirati hranu koju obožavaju. ‘Dobra hrana je apsolutno autorski projekt’, kaže Vuk Radić, urednik Nedjeljnog Jutarnjeg u sklopu kojeg Dobra hrana izlazi. ‘No, ne jednog autora, već čitavog niza novinara, kuhara, fotografa, blogera, stručnjaka i zaljubljenika.’ Portalu su se vrlo brzo priključili neki od najkvalitetnijih hrvatskih blogera, poput bloga Da mi je nešto slatko Ana-Marije Bujić, Wine and Food 4 u Hrvoja Petrića, Le Cheflja Lane Mujičić te popularni Voće i povrće.

Web izdanje nije prva digitalna avantura Dobre hrane. U ljeto je lansirana aplikacija Restorani, kao rezultat velikog odabira Dobri restorani 2012. U samo nekoliko dana aplikacija je postala najprodavanija u hrvatskom iTunes dućanu, s nekoliko tisuća downloadanih primjeraka.

Dobra hrana izlazi od 2010. kao tjedni prilog Nedjeljnog Jutarnjeg, a od 2011. i kao mjesečni magazin s prosječnom prodajom od 45.000 primjeraka.

Dobri restorani kao dio portala Dobra hrana

Dobra hrana lansirala je i akciju ‘Dobri Restorani 2012’, u suradnji sa Zagrebačkom bankom, a odabir je ubrzo postao najpopularniji i najcjenjeniji hrvatski odabir restorana.

Rezultate je objavilo 67 različitih medija u Hrvatskoj, sve nacionalne televizije, vodeći gastro portali i brojni ugledni stručnjaci. Vodiči ‘Dobri restorani’ ubrzo su rasprodani, a mobilna aplikacija osam je tjedana bila najprodavaniji app na hrvatskom iTunes dućanu.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
04. svibanj 2024 06:59