LJEPOTICA IZ TORNJA

SPISATELJICA MJESECIMA PROUČAVALA MELANIJINE PRIVATNE FOTOGRAFIJE 'Od nje ne treba ništa očekivati, ali ipak sam uočila nešto jako čudno...'

    AUTOR:
    • Jutarnji.hr

  • OBJAVLJENO:
  • 21.04.2017. u 13:53

Twitter

Otkako je postala prva dama Amerike, Melania Trump ne prestaje plijeniti pažnju javnosti premda se na javnim događanjima i uz bok supruga Donalda Trumpa ne pojavljuje često. O njegovom se nepriličnom i neugodnom ponašanju prema supruzi često piše, a to potiče pitanja koliko je Melania zapravo sretna.

To je potaknulo spisateljicu Kate Imbach da prouči fotografije objavljene na njezinom profilu na Twitteru, a posebno ju je interesiralo hoće li pronaći odgovor zašto prva dama konačno ne useli u Bijelu kuću. Imbach si je dala truda i prošla oko 470 fotografija te otkrila zanimljive uzorke u objavama.

‘Zašto se prva dama ne želi pojaviti na poslu? Postala sam toliko opsjednuta tim pitanjem da sam na kraju u povijesti Melanijinih objava na Twitteru potražila odgovor. Primijetila sam da je u periodu od tri godine, od lipnja 2012. do lipnja 2015. objavila 470 fotografija koje je, čini se, sama fotografirala’, piše Imbach na svojoj stranici.

Smatra da izbor motiva i kadriranje same fotografije puno govori o osobi koja slika, a evo što je zaključila o Melanijinom profilu…

U te tri godine Melania je objavila samo jednu zajedničku fotografiju s mužem. Na njoj apsolutno dominira on, dok je njezino lice izrezano i van fokusa. ‘To je istovremeno selfie i brisanje sebe, prikaz njezinog položaja u njihovom svijetu’, piše Imbach.

 

Objavila je pet fotografija Donalda i njihovog sina Barrona. Svaku od tih slika fotografirala je s leđa, u nekim slučajevima sa stražnjeg sjedala prijevoznog sredstva. ‘Dečki su naprijed, a cure straga, to je očito njoj normalno premda smo se svi nad time zgražali na svečanosti inauguracije. Ona živi u pozadini’, zaključuje spisateljica.

 

Melania većinu vremena provodi kod kuće što nije toliko uobičajeno za milijunašicu s privatnim zrakoplovom. To se vidi i na njezinim fotografijama koje slika iz stana, gotovo uvijek iz iste perspektive. Na njima nema ničeg osobnog, pogled s prozora je uvijek isti, a iz njih izvire svojevrsna smirenost i osjećaj sigurnosti, piše Imbach koja u tome vidi i Melanijin stav prema drugim ljudima - odnosi se prema ostatku svijeta s visoka.

 

Nadalje, otkriva da je 57 fotografija slikala iz automobila, od čega je 15 fotografija Central Parka. ‘Njezina ideja šetnje je vožnja kroz park. Izlazi li ona uopće ikad? Čini se da ne, barem prema objavama. Bila je u Washingtonu i Barceloni, ali i ta je mjesta promatrala samo iz automobila’, piše Imbach.

 

Jedina fotografija životinje koju je objavila je ona raka samca, ako ne računamo utrke konja. ‘Radi se o životinji koja živi sama u vlastitoj kućici. Možda se poistovjećuje s njim’, pita se spisateljica.

 

Prva dama rijetko objavljuje selfieje na kojima joj se vidi cijelo lice, a one na kojima se vidi, do te mjere retušira da joj je konture lica gotovo nemoguće prepoznati ili se sakrije iza velikih sunčanih naočala.

‘Na selfiejima na kojima nije retuširana ili maskirana, reže fotografiju do te mjere da pokaže samo dijelove tijela. Kakav paradoks! Ona je bivša manekenka, javna osoba, iznimno poznata, žena koja se eksponira, a može podnijeti podijeliti samo selfieje na kojima izgleda poput dijelova tijela. Drugim riječima, skriva se čak i kad prezentira samu sebe’, kaže Imbach.

 

Njezin zaključak je da se Melania skriva i da do te mjere bježi od svijeta da joj ništa drugo nije važno. Uspoređuje je s Matovilkom, samo bez princa i bez dugačke kose, zatvorenom u zlatnom tornju.

‘Ona se skriva i ništa joj drugo nije važno, ni njezina zemlja, ni kako izgleda, ni koliko nas njezine odluke koštaju. I pritom nema srama jer za nju skrivanje znači sigurnost. Živi iza stakla, u automobilima, stanovima, kužama, privatnim zrakoplovima i na privatnim imanjima. Nikad ne izlazi u javnost, među ljude. Melania Trump je žena koja je najmanje podobna za javnu službu u cijelom SAD-u. Od nje ništa ne treba očekivati. Živi u nekoj mračnoj bajci u kojoj žena zatočena u tornju nikad neće spasiti nikoga osim sebe’, poentira na kraju svoju analizu Imbach.

ELIPSO

Izdvajamo