Ukrcavamo se u stari, grafitima oslikani vlak iz 1981. godine. Petak je ujutro i desetak putnika stoji na pulskom kolodvoru, čekaju vlak koji vozi do Buzeta. Djelatnici na istarskoj željeznici od milja ga zovu Šved jer ga je svojedobno Fiat proizveo za švedsko tržište. Nakon završene karijere u Skandinaviji vlak je stigao na istarsku prugu. I tu ostao.
Povremeno se, doduše, kvari i često nije točan. Ali, barem vozi, za razliku od novog Končarova niskopodnog vlaka koji su političari inaugurirali početkom ožujka nakon željezničke nesreće u Puli. Novog klimatiziranog vlaka sa 170 sjedećih mjesta, koji je stigao na istarske željeznice prije tri mjeseca nema. Nakon samo dva mjeseca vožnje opet se pokvario, već je drugi put, doznajemo, na servisu kotača. Monoblok...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....