HDZ-ov predizborni slogan ‘Za sve izazove‘ poznatom dizajneru i autoru najupečatljivijih predizbornih slogana Borisu Maleševiću govori da HDZ nije stigao pripremiti odgovor na kandidaturu Zorana Milanovića za premijera.
- Jasno je kako je slogan HDZ-a rađen prije invazije Milanovića. Zastario je i neupotrebljiv u novim okolnostima. Nema energije i nije motivacijski. Zatekli su ih ovi događaji, kazao je Malešević koji je tijekom svoje bogate karijere bio autor mnogih logotipa i vizualnih identiteta za najrazličitije klijente, od mirovinskih fondova, trgovačkog centra, Narodnog radija, Hrvatskog društva pisaca, Hrvatske narodne banke, Hrvatske pošte, do Chipoteke.
Ipak, Malešević je najzapaženiji po rješenjima na području političkog marketinga gdje je prisutan od devedesetih godina do danas. Među njegovim sloganima je ‘Dobar život svima, a ne samo njima‘ s kojim je SDP išao u kampanju na lokalnim izborima 1997., zatim slogan ‘Vjerodostojno‘ s kojim je HDZ pobijedio na prošlim izborima, te ‘Predsjednik s karakterom‘ s kojim je Milanović pobijedio na predsjedničkim izborima.
Zamolili smo ga da izdvoji najbolje HDZ-ove slogane.
- Najbolji je ‘Zna se‘ iako ništa ne govori o ideologiji i programu. Bio je dobar i ‘Najbolji kad je najteže‘ - kazao je Malešević.
- Slogan je fraza koja treba prerasti u ratni poklič. Tako je bilo nekad, danas poruke ne izvikuju vikari već ih distribuiraju algoritmi. Zato često koristim samo jednu riječ jer je najbolji key word za digitalne medije - pojašnjava Malešević i dodaje kako je slogan odraz trenutka i konteksta vremena, a ovaj HDZ-ov kao da je iz nekog paralelnog svijeta.
Na kraju je kazao da on nikad ne smišlja slogane već priču, onda stavlja naslov na tu priču i to zovemo sloganom. Još je napomenuo kako se danas kampanje rade na puno poruka.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....