ISTRAŽIVANJE HT-a

SLAVONCI SLUŠAJU GLAZBU, A DALMATINCI ČITAJU PORTALE Čak 55% korisnika u Hrvatskoj ima pametne mobitele

70% korisnika pametnih telefona surfa više od pola sata dnevno
 Flickr

ZAGREB - Više od polovine hrvatskih korisnika mobilnih usluga odnosno njih 55 posto posjeduje pametni telefon, što je za gotovo 20 postotnih bodova više nego godinu ranije, pokazalo je istraživanje koje je u utorak predstavio Hrvatski Telekom (HT) najavljujući i nove mobilne tarife.

Mobilni internet, kako je istaknuto, najviše se koristi za društvene mreže i za surfanje internetom, više od 45 posto, dok ga 35 posto korisnika koristi za gledanje video zapisa i slušanje glazbe te elektroničku poštu.

Istraživanje agencije GfK pokazalo je i da internet na mobilnom uređaju koriste gotovo svi vlasnici pametnih telefona, odnosno 92 posto, te da ih je 30 posto prešlo na 4G internet. Također, gotovo 70 posto korisnika surfa na pametnom telefonu više od 30 minuta dnevno, a među mlađima od 24 godine čak njih 91 posto.

Žene najviše vole aplikacije za zdravlje i fitness, glazbu i vremensku prognozu, a muškarci preferiraju poslovne i financijske aplikacije, navigaciju i vodiče te sport. Tinejdžeri su najčešće na društvenim mrežama i slušaju glazbu, dok stariji više koriste poslovne aplikacije i prate vijesti, a oni iznad 45 godina su skloniji financijskim aplikacijama i vremenskoj prognozi, kazala je Nataša Rapaić, članica Uprave HT-a.

Istraživanje je pokazalo i da Zagrepčani nešto intenzivnije koriste svoje pametne telefone od korisnika po drugim regijama, a najviše na mobitelima koriste navigaciju i prate sport i financije. U sjevernoj Hrvatskoj se također više koristi navigacija i čitaju vijesti, u Istri i Primorju prati vremenska prognoza te informira o zdravlju, fitnessu i zabavi, dok Dalmatinci najviše pretražuju novinske portale, a Slavonci vole slušati glazbu i gledati video sadržaje.

HT je predstavio i nove mobilne tarife za privatne i poslovne korisnike "Najbolje tarife" prilagođene 4G mreži.

Nove tarife, kako je istaknuo direktor Sektora marketinga za privatne korisnike HT-a Richard Brešković, osim pristupa 4G mreži uključivat će i aplikacije kao što su MAXtv2go, navigacija ili pomoć na cesti, a u višim tarifama i MAXtv2go sportski paket, deezer i lookout zaštitu. Poslovnim korisnicima nudit će se viša razina sigurnosti i veći prostor za pohranu podataka, kazao je Brešković.

Rapaić je podsjetila da je HT početkom godine pokrenuo investicijski ciklus vrijedan 1,3 milijarde kuna, usmjeren ponajprije izgradnji infrastrukture za brzi internet, a cilj je do kraja godine ostvariti pokrivanje 60 posto populacije 4G pokretnom mrežom s brzinama do 150 Mbit/s (megabita po sekundi).

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
15. svibanj 2024 00:59