HAJDAŠ DONČIĆ

'Žao mi je, ali blagajnik nije zanimanje budućnosti'

Dubrovnik, 29.08.2014.U Dubrovniku je odrzan 63. sastanak Europske konferencije civilnog zrakoplovstva ECAC na kojem sudjeluju celnici zrakoplovnih vlasti 44 drzave clanice EU. Skup je otvorio ministar pomorstva prometa i veza Sinisa Hajdas Doncic. Foto: Tonci Plazibat / CROPIX
 Tonči Plazibat / CROPIX / CROPIX

Ministar pomorstva, prometa i infrastrukture Siniša Hajdaš Dončić najavio je u srijedu da će svim radnicima, koji ostanu bez posla zbog restrukturiranja tvrtke HAC-ONC i plana uvođenja automatske naplate na manjim naplatnim postajama gdje je promet izuzetno rijedak, biti ponuđene kvalitetne otpremnine ili prekvalifikacija.

"Nadam se da će HAC-ONC u idućih dvije do tri godine napraviti kvalitetan program zbrinjavanja ili prekvalifikacije ljudi jer, nažalost, zanimanje blagajnika nije zanimanje budućnosti", izjavio je Hajdaš Dončić novinarima prije otvaranja aerodroma na vodi u splitskoj Gradskoj luci, upitan što će biti s radnicima na naplatnim kućicama.

Ustvrdio je kako se to mora provesti, jer HAC-ONC ima oko 700 milijuna kuna godišnjih troškova od čega je oko 450 milijuna kuna za plaće, zbog čega bez smanjivanja troškova održavanja i naplate ta tvrtka neće biti "zdrava".

"Žao mi je što do toga dolazi, ali kao socijaldemokratska Vlada i socijaldemokratski ministar ljudima ćemo s maksimalnim otpremninama omogućiti ili da se prekvalificiraju ili se snađu za neki drugi posao", rekao je Hajdaš Dončić. Naveo je i da su u Italiji na većini naplatnih postaja aparati, kao i na većini postaja koncesionara Bina-Istra, jer, kako je kazao, nažalost živimo u vremenu u kojem se većina stvari plaća ili karticama ili pametnim telefonima.

Upitan kako komentira deset posto veću zaradu HAC-a u sezoni, odgovorio je kako je riječ samo o ljetnoj sezoni, što je "kap u moru", jer su dugovi 4,1 milijardi eura bez kamata.

Najavio je da sa Svjetskom bankom pripremaju IPO, odnosno prodaju dionica građanima i hrvatskim mirovinskim fondovima. "Omogućit ćemo građanima i mirovinskim fondovima 30 do 40 godina zarade. Time rješavamo i najveći problem Hrvatskih autocesta i Autoceste Rijeka-Zagreb (ARZ), odnosno nagomilane dugove koji su nastali neplanskom brzom gradnjom i kriminalom koji je u tom trenutku 'carovao' kod izgradnje autocesta", kazao je Hajdaš Dončić.

Napomenuo je kako je Hrvatska jedina europska država koja nije iskoristila niti eura za sufinanciranje gradnje autocesta, te da u idućem programskom razdoblju nema novca za autoceste jer je naša zemlja po EU standardima preizgrađena.

"Ostali su nam dugovi koje moramo rješavati, a to i radimo", rekao je Hajdaš Dončić.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
14. svibanj 2024 21:25