PROBOJ U SVIJET

'NAŠ MEDIATOOLKIT PRONALAZI NAJBOLJE PRIČE NA WEBU!' Velik uspjeh mladih hrvatskih poduzetnika iz iStudija u SAD-u

iStudio je bila jedina hrvatska tvrtka na vodećoj svjetskoj konferenciji novih ideja i poduzetnika - TechCrunch Disruptu u Sjedinjenim Američkim Državama

Hrvatska tvrtka iStudio, agencija za digitalni marketing i razvoj proizvoda vezanih uz društvene mreže, sudjelovala je prošlog tjedna na vodećoj svjetskoj konferenciji novih ideja i poduzetnika TechCrunch Disrupt u Sjedinjenim Američkim Državama. Bila je jedina hrvatska tvrtka koja je predstavljala naše boje na tom druženju koje obično rezultira multimilijunskim ugovorima.

Među poduzetnike i inovatore iz čitavog svijeta došli su predstaviti svoj novi proizvod, Mediatoolkit.

To je proizvod koji pretražuje cijeli web svakih nekoliko sekundi te analizira koliko su svaki članak, video ili slika imali likeova, shareova na Facebooku i procjenjuje što je u ovom trenutku najzanimljiviji sadržaj. Primarno ga koriste mediji za nalaženje zanimljivih tema, no i PR odjeli za praćenje zbivanja.

Ulica start-upa

- Mediatoolkit je jako kompleksan sustav na kojem intenzivno radimo već više od dvije godine i još radimo na alatu kako bi još više pomagao u svojoj svrsi - kazao nam je Daniel Ackermann, mladi direktor tvrtke koja danas okuplja tim s više od 50 stručnjaka.

Kako su se uopće zatekli na TechCrunch Disruptu?

- Mediatoolkit smo prijavili na regionalno startup natjecanje u Budvi (webfest.me) te smo u konkurenciji izabrani za najbolji regionalni startup. Nagrada je bila nastup na TechCrunch Disruptu što je stvarno izvanredno. TC Disrupt je jedna od najvećih svjetskih tech konferencija, tamo se predstavljaju projekti o kojima čitamo u novinama, a sada smo dobili i mi priliku predstaviti svoj projekt na toj konferenciji - piše nam Daniel dok leti prema Zagrebu. Objašnjava kako je proces selekcije za prisustvovanje bio vrlo težak, pogotovo zbog iznimno jake konkurencije.

- Drago mi je što smo pobijedili, no u isto vrijeme žao mi je što neki drugi odlični projekti nisu dobili istu šansu. Da pobijediš, potrebno je proći više krugova. Prvo treba prijaviti projekt i biti izabran za prezentaciju. Na konferenciji se predstavljaju startupovi (projekti u začetku, nap. a.) te žiri bira finaliste. Mediatoolkit je ušao u finale gdje je između top tri startupa izabran kao najbolji.

Na konferenciji smo se susreli s nekoliko firmi iz regije, no ostalo su sve firme iz drugih krajeva svijeta. Konferencija je trajala tri dana, a sastojala se od predavanja najpoznatijih investitora, osoba s iznimnim iskustvom u digitalnom svijetu, te tzv. Startup Alleya. To je takozvana ulica startupa, odnosno kolona malih štandova gdje su se predstavljali startupi iz svih dijelova svijeta. Svaki startup ima svoj štand te posjetitelji prolaze, obilaze štandove i raspituju se o proizvodima koji se nude - pojašnjava Ackermann. Dodaje kako je konferencija bila izuzetna prilika za stvaranje poslovnih kontakata. Kroz štand iStudija prošlo je, kaže, sigurno stotinjak ljudi, uz dvadesetak dogovorenih sastanaka, uglavnom s vodećim osobama američkog tržišta digitalnog oglašavanja, no i s predstavnicima Guardiana, jednog od najjačih svjetskih medija.

TechCrunch Disrupt jedna je od najmoćnijih konferencija te vrste na svijetu, kojoj je ove godine nazočilo više od tisuću posjetitelja iz čitavog svijeta. Daniel objašnjava kako nije bitno samo koliko je posjetitelja bilo nego…

- I to ne bilo kakvih, već vrhunskih stručnjaka i uspješnih poduzetnika. Vidjelo se da ni jedna firma nije bez razloga tamo, već da je svaki proizvod dobro osmišljen i koncipiran, da se dugo radilo na njemu i da ima ogroman potencijal.

Članak u cijelosti pročitajte u tiskanom izdanju Nedjeljnog Jutarnjeg

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
30. travanj 2024 19:07