OBNOVA NA POMOLU

Novo ruho ACI marine Vodice: Dobit će tri pontona za vezivanje plovila duljih od 20 metara

Bit će to jedan od prvih većih zahvata u vodičkoj marini u kojoj se od osnutka prije 37 godina nije primijenilo puno toga
Osoblje Aci marine Vodice
 Tom Dubravec/Cropix

ACI marinu Vodice uskoro će djelomično rekonstruirati. Tako nam je najavio novi direktor vodičke marine Jakov Jadrešin. Kaže da će postaviti četiri nova ureda-kontejnera za čarter-agencije, a stari će prenamijeniti u dodatne sanitarije i prostor u kojem će gosti vodičke marine moći oprati rublje.

Također, servisni i skladišni dio marine dobit će novo ruho s čak osam novih kontejnera, a planiraju i proširenje ulaza u servis kako bi kamioni mogli nesmetano dovoziti - odvoziti i najveće brodove. Međutim, kruna svega bit će postavljanje tri nove pontonske sekcije na tri postojeća gata s mogućnosti veza plovila dužih od 20 metara.

image
Osoblje Aci marine Vodice
Tom Dubravec/Cropix

Bit će to jedan od prvih većih zahvata u vodičkoj marini, pupku hrvatskog nautičkog svijeta, u kojoj se od osnutka prije 37 godina nije primijenilo puno toga.

Pritom, sve se promijenilo, kaže Dijana Huljev, recepcionerka marine s više od 30-godina staža. Brodovi su sve veći, struktura gostiju je drukčija, a Vodice su u zadnjem desetljeću od obiteljskog odmorišta postale prava party-destinacija.

Ipak, ono što je ostalo konstanta u vodičkoj marini, ističe Huljev, to je tradicionalno vodičko gostoprimstvo. Nažalost, u današnjem brzom nautičkom turizmu, kaže, sve je teže imati odnos s gostom kakav je nekad bio, imati onaj ljudski “touch”.

- Da znate kako je to prije bilo... Imali smo krajem 80-ih tu u marini samo jedan telefon. Možete li to zamisliti? I svi su zvali na taj broj. Za rezervacije, za mornare, za servis, za goste. Nije bilo mobitela. Goste bi često zvali od kuće na taj telefon jer su ih jedino tako mogli čuti, a mi bismo im na razglas obavještavali da ih trebaju. Svašta smo mi s njima proživljavali, i dobro i loše, zajedno preko telefona - prisjeća se Huljev.

image
Dijana Huljev, recepcionerka
Tom Dubravec/Cropix

Na pitanje što se po njemu u marini najviše promijenilo u posljednjih 30 godina, vođa posade Mikšić odgovara jednom riječju - gosti.

- Iza rata, tamo 1996., došlo je do smjene gostiju. Prije su to bili uglavnom Nijemci i Austrijanci na malim jedrilicama, a od kraja 90-ih naovamo počeli su sve više dolaziti i Česi, brodovi su postali veći, a marina se otvorila i čarteru -prepričava Mikšić.
Prema njemu, važno je imati zdravi balans između privatnih gostiju, godišnjaka i čarteraša, a to se posebno dobro vidjelo u koronablokadi, kad se broj čarter-gostiju smanjio, a povećao broj privatnih gostiju.

image
ACI Marina Vodice
Tom Dubravec/Cropix

A kad govorimo o koronablokadi, u marini Vodice nije je bilo. Radilo se punom parom.

Tako su mornari dizaličari, na čelu sa Željkom Vulinom, na suhi vez u nekoliko mjeseci digli gotovo 200 brodova. Među njima su bili i brodovi od 20 metara, teški više od 40 tona. Kako smo doznali, to je prava “operacija” koja traje nekoliko sati, a zahtijeva veliku preciznost i koncentraciju.

Sve informacije o ACi marini Vodice možete pročitati OVDJE.

image
ACI Marina Vodice
Tom Dubravec/Cropix

INA maloprodajno mjesto Vodice: Visokokvalitetni benzin na potezu od Šibenika do Murtera

Na potezu od Murtera do Šibenika jedino mjesto gdje nautičar može nabaviti visokokvalitetni benzin jest Inino maloprodajno mjesto tik uz ACI marinu Vodice. Kako kaže voditelj Benjamin Birin, ovdje imaju Eurosuper 95 BS Class i Eurodiesel BS Class. Da bi se do maloprodajnog mjesta došlo, nautičar ne mora ulaziti u marinu jer je smješteno na otvorenom. Zatreba li, u marini na 25 metara udaljenosti, servis je za brodove.

- Imamo gaz između tri i četiri metra, ali nema problema za sve vrste plovila. Primili smo čak i vodonosca koji uzima više od 50.000 litara vode, a dug je gotovo 30 metara. Manjih plovila stane nekoliko, a jedrilica po jedna - govori Birin. Osim goriva, nautičar može na Ininu maloprodajnom mjestu naći konope, bokobrane, kante pa i igraće karte. Također, tu je i led, voda, sladoled, hladni sokovi, pivo i grickalice.

Prema uputama voditelja Birina, gužve obično traju od doručka do poslije ručka, a poslijepodnevna gužva počinje nakon 17 sati.

Potrošite li minimalno 250 kuna, možete sudjelovati u Ininoj nagradnoj igri i povećati šansu da osvojite novi BMW 220d Gran Coupe s plaćenom registracijom ili neke od Ininih kartica. Više informacija pronađite na www.ina.hr.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
19. travanj 2024 11:33