LAŽNO REKLAMIRANJE

Reebok mora vratiti 25 milijuna dolara jer je lagao kupce: Reklamirali su tenisice koje vam mogu ojačati noge i guzu

Riječ je o najvećoj nagodbi neke kompanije zbog lažnog promoviranja svojih proizvoda

NEW YORK - Nema dokaza da će vam noge i stražnjica biti ljepše zbog nošenja tenisica Reebok, poručila je američka federalna agencija za zaštitu potrošača kaznivši popularnu sportsku marku zbog “neistinitih tvrdnji” o novoj liniji EasyTone. Zbog povrata novca, na koji sad kupci imaju pravo, Reebok bi mogao izgubiti 25 milijuna dolara.

Specijalne tenisice za poboljšanje tonusa kompanija je reklamirala uz slogan “Sa svakim novim korakom imat ćete bolje noge i pozadinu”, tvrdeći da u tim supercipelama krećući se istodobno i vježbate. Reebok je objavio i postotke. Tonus nogu vlasnika ovih tenisica trebao se poboljšati za 11 posto, a stražnjice 28 posto.

- Brzo su postale senzacija. Reebok je 2009. prodao manje od milijun pari, no iduće godine planulo je čak pet milijuna. Prošle godine na njima se zaradilo više od milijardu dolara, a 2008. godine 50 milijuna dolara - objasnio je Matt Powell, analitičar portala za sportsku opremu SportsOneSource. No, u prvih osam mjeseci ove godine prodaja im je drastično pala.

Agencija za zaštitu potrošača objasnila je da Reebok nije pružio dovoljno dokaza za svoje tvrdnje o utjecaju na zdravlje i da ne smije koristiti slične slogane dok ih ne bude mogao znanstveno poduprijeti.

Nije poznato hoće li i konkurentske kompanije dobiti slične packe, no ovaj je slučaj potresao industriju, i ne samo sportske obuće, jer se kupci sve češće žale na reklame koje “prodaju maglu”.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
29. travanj 2024 02:35