OD KRAJA RUJNA

UBER U EUROPSKOJ METROPOLI OSTAJE BEZ DOZVOLE ZA RAD Stigla ih kazna za niz afera, uključujući i optužbe za seksizam te uznemiravanje zaposlenika

 REUTERS

Londonski regulator prijevoza ukinuo je Uberu dozvolu za rad od kraja ovog mjeseca, čime je pogođeno više od 40.000 vozača i tržište oglašavanja prijevoza.

- Uberov pristup i ponašanje pokazuju nedostatak korporativne odgovornosti u odnosu na niz pitanja koja imaju potencijalne implikacije na javnu sigurnost - stoji u objavi regulatora Transport for London (TfL).

Uber ima pravo žalbe na tu odluku u roku od 21 dan. Nije jasno hoće li ta tvrtka za posredovanje u uslugama prijevoza moći poslovati u listopadu, odnosno u razdoblju dok se razmatra potencijalna žalba.

Uber se u Londonu zbog svojih uvjeta rada suočio s negativnim kritikama sindikata, parlamentarnih zastupnika i tradicionalnih vozača taksija.

Američka tehnološka kompanija u proteklih nekoliko mjeseci pretrpjela je niz afera, uključujući i optužbe za seksizam te uznemiravanje zaposlenika, a uslijed pritiska dioničara odstupio je suosnivač i izvršni direktor Travis Kalanick.

Uber je bio prisiljen blokirati rad svoje mobilne aplikacije u nekoliko zemalja, uključujući Dansku i Mađarsku, dok se u prijeporu s regulatorima nalazi u više američkih saveznih država te zemljama širom svijeta.

Londonski gradonačelnik Sadiq Khan izjavio je kako podržava odluku prijevozničkog regulatora.

- Sve tvrtke u Londonu moraju poslovati prema pravilima i pridržavati se visokih standarda koje očekujemo, posebice kada je u pitanju sigurnost korisnika. Bilo bi pogrešno da je TfL produžio licencu Uberu ako postoji išta što bi moglo predstavljati prijetnju sigurnosti stanovnika Londona - naglasio je Khan.

Na današnju odluku službeno je reagirao i Uber, čije priopćenje prenosimo u cijelosti:

Ukupno 3,5 milijuna Londonaca koji koriste našu aplikaciju te više od 40 tisuća licenciranih partnera-vozača koji zarađuju za život zahvaljujući upravo Uberu bit će zaprepašteno ovom odlukom.

U želji da zabrane našu aplikaciju u glavnome gradu, Transport for London (TfL) i gradonačelnik popustili su malom broju ljudi koji žele ograničiti izbor potrošača. Potvrdi li se ta odluka, više od 40 tisuća licenciranih partnera-vozača ostat će bez posla, dok će Londonci izgubiti prikladan i povoljan način kretanja gradom.

Kako bismo sačuvali izvor prihoda svih naših partnera-vozača te izbor milijuna Londonaca koji koriste našu aplikaciju, namjeravamo smjesta osporiti tu odluku pred sudom.

Partneri-vozači koji koriste Uber posjeduju licence TfL-a i prošli su iste temeljite provjere podobnosti DBS-a kao i vozači taksija. Zbog GPS-a je naša revolucionarna tehnologija tijekom svake vožnje povećala sigurnost kretanja gradom. Uvijek smo poštivali TfL-ova pravila o prijavljivanju ozbiljnijih nesreća te imamo predan tim ljudi koji usko surađuje s gradskom policijom. Kao što smo već rekli TfL-u, neovisna revizija pokazala je da se greyball nikada nije koristio niti razmatrao za korištenje u Ujedinjenoj Kraljevini u svrhu koju navodi TfL.

Uber posluje u više od 600 gradova diljem svijeta, uključujući više od 40 gradova ovdje u Ujedinjenoj Kraljevini. Ova će zabrana pokazati svijetu kako je London daleko od otvorenog grada te kako je zatvoren za inovativne kompanije koje potrošačima donose izbor.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
27. travanj 2024 00:20