Nike radi na izgradnji odnosa s budućom generacijom sportašica

    AUTOR:
    • Promo

  • OBJAVLJENO:
  • 14.03.2019. u 13:48

Nike je okupio više od 40 najboljih svjetskih sportašica 12. ožujka 2019. u Parizu kako bi otkrili 14 kolekcija dresova Nacionalnih timova za nogometni turnir koji će se održati ovog ljeta u Francuskoj.

12. ožujka 2019. u Parizu, naglasak je stavljen na novo partnerstvo sa sportašicama. “Vjerujemo kako ovo ljeto može biti ključna točka za razvoj ženskog nogometa”, rekao je Mark Parker izvršni direktor u Nike-u. “Naša najveća želja je da se ta energija i uključenost proširi na sve sportove, Nike ima zadatak pružati podršku sportašima, investirati u slijedeću generaciju koja je na amaterskoj razini te kreirati inovativne proizvode dizajnirane za žene.”

Ova veza temelji se na nekoliko inicijativa:

Podrška profesionalnim sportašima

U Parizu je Nike najavio novo trogodišnje partnerstvo s UEFA-om za ženski nogomet. Na taj način se gradi predanost sportu od najranije dobi te stvara vezu između sportaša i klubova.  Kao službeni partner, Nike će postati glavni dobavljač lopti za UEFA ženska natjecanja. Nike je i najveća podrška u petogodišnjem planu UEFA-e Together #weplaystrong, da nogomet postane vodeći timski sport među ženama u Europi.

Nike i dalje podržava nogometne programe od Sjeverne Amerike do Kine te pomaže ženama sportašicama diljem svijeta da se istaknu. U košarci, Nike je partner s WNBA-om, FIBA-om i Kineskom Košarkaškom udrugom kako bi povećali broj žena koje igraju košarku. U međuvremenu, na studentskoj razini, Nike je partner s više od 200 sveučilišta diljem Sjedinjenih Američkih država te potiče više od 25 000 najboljih sportašica koje se bave raznim sportovima.

Inspiriranje budućih sportaša koji su sada na amaterskoj razini

Nike smanjuje prepreke s kojima se djevojke susreću kada se žele baviti sportom kroz komunikaciju partnerstva i povećavanjem dostupnosti proizvoda koji djevojkama pružaju osjećaj samouvjerenosti.

U Parizu, Nike je partner s udrugom Sport dans la Ville koja potiče edukaciju žena koje žele postati trenerice i uključuje djevojke u sve sportove, od nogometa do boksa. Globalno Nike surađuje i sa Woman Win i Gurls Talk organizacijama s ciljem poticanja da što više žena postanu treneri i inspiriraju slijedeće generacije djevojčica da budu to aktivnije u sportu. Nike radi i na pilot programu u školama i zajednicama parterima diljem svijeta, žele ženama osigurati proizvode kao što su Nike Pro Hijab i Nike Classic sportski grudnjak.

Vodeći u radu na održivosti

Nike je prihvatio izazov da ne koristi neobnovljive izvore energije, već se oslanja na održivost i to vidi kao priliku za kreativnost i otkrivanje novih dizajna. Ova inicijativa se već provedi kroz promišljeno korištenje boja (Nike Plant Color kolekcija obojana biljnim bojilima), sastava (VaporMax2 Random tenisica ima gornji dio izrađen od rastezljive pletene tkanine koja se koristi i u Flyknit tenisici) i korištenje inovativnih materijala (Flyleather tenisica  izrađena je od najmanje 50% prirodnih recikliranih kožnih vlakana).

promo
 

Nike nogometna oprema izrađena je od recikliranih boca. Od 2010. Nike proizvodi maknuli su više od 6 milijardi plastičnih boca iz prirode, a danas se više od 1 milijarde plastičnih boca koristi za u stvaranje Nike proizvoda, pet godina za redom Nike je najveći korisnik recikliranog poliestera u tekstilnoj industriji.

Prilagodba dizajna i veličina

Nike će biti usmjeren na inovacije u odjeći i na sportašice. To možemo vidjeti u procesu dizajna za 14 dresova Nacionalnih timova koji je započeo prikupljanjem informacija od profesionalnih nogometašica oko kroja dresa. Praćenjem pokreta i 4D skeniranjem u Nike Sport istraživačkom laboratoriju došli su do rješenja prilagođenih sportašicama.

Osluškujući probleme žena koje se bave sportom prilagodili su Nike kolekciju grudnjaka Proljeće/Ljeto 2019 koji dolaze u 57 stilova i veličini do 44G. Na taj način omogućili su ženama raznih veličina da se bezbrižno bave sportom. Ova dva primjera ilustriraju trud koji se ulaže u osmišljavanje kroja kako bi sportašice napokon imale veći izbor u stilu, veličini i kroju sportskih grudnjaka.