Kroz bezbrižnu igru do uspjeha u školi

 

Ništa nije toliko važno kao biti spreman na vrijeme. Nemojte se prepustiti ljetni vrućinama i fjaki te čekati jesen, već krenite odmah u akciju i nabavljanje svih potrebnih stvari za povratak u školske klupe.

Didaktičke knjige privlače najmlađe svojim kreativnim dizajnom, teksturom te razigranim i veselim bojama. Knjige ih dodatno motiviraju i potiču na učenje i čitanje, uz dobru zabavu.

Didaktičke igre prvenstveno služe za razvoj senzorno-motoričkih sposobnosti kod djece. Ono što posebno oduševljava jest izrada od drveta, tekstila, filca i raznih drugih materijala. Upravo takvi materijali omogućuju djeci da pod rukom osjete što uče i tako brže upijaju nova znanja. Igra uma, mašte i prstiju kod didaktičkih knjiga idealna je za djecu predškolskog uzrasta koja razvijaju svoju kreativnost i maštu.

Edukativne knjige u ponudi za stariju djecu raspiruju onu neodoljivu dječju samostalnost, prvenstveno kroz igre spajanja, motorike i mašte.

Naši marljivi školarci se također uvijek vesele kreativnim zadacima i satima likovnog kada krene nastava, ali iskoristite i dane prije nego krene škola. Također, ovo su izvrsne aktivnosti i za mlađu djecu koja još ne kreću u školu.

Zanimljivo je kako prvi dječji crteži nastaju kad je dijete staro oko godinu i pol dana, a već oko druge godine djeca počinju ponavljati pokrete, a mnoga počinju i objašnjavati roditeljima što se na crtežima nalazi. U toj dobi crtež je vrlo važan dio razvoja, ali i jedan od načina komunikacije djeteta s njegovim okruženjem. Djeca od prve do treće godine crtaju ''bezbrižno'' i često se zapravo radi o šaranjima i igranjima s oblicima i bojama, najčešće kružnicama iz kojih s vremenom nastaju prvi likovi.

Klinci počinju ljude crtati prvo kao krug s nekoliko crtica koje predstavljaju udove i naravno oči i usta (legendarni Čiča Gliša), a oko treće godine kreću crtati prve crteže s namjerom. Žele crtati sve što vide, a s vremenom njihovi crteži postaju sve bolji, pa oko pete godine većina može nacrtati lik čovjeka s najbitnijim obilježjima. Predškolci i manji školarci već crtaju realističnije motive, a ujedno se i međusobno kopiraju u uzorcima, bojama i motivima.

Takozvana umjetnička faza dolazi nakon desete godine, ali javlja se samo kod djece koja su posebno talentirana za umjetnost i imaju izražen interes za slikanje. Kod većine djece nakon desete godina pada interes za crtanjem. Ono što djeca uvijek imaju uz sebe na nastavi su pernice, a u njima se nalaze i drvene bojice i flomasteri s kojima se mogu i doma zabavljati crtajuči i stavljajući svoju maštu na papir.

Nastavno s crtanjem, dolazi i interes za pisanjem, a bilježnice i pisanke su i osnovni dio školske opreme. Bilježnice koje krase neodoljivi motivi i pisanke spadaju u onu kategoriju koju i roditelji sebi žele kupiti, baš kao i školski pribor koji sadrži sve – od olovaka, kemijskih preko flomastera do gel olovaka.

A kakav je to odlazak u školu bez dobre školske torbe i ruksaka? U razigranim bojama, izrađeni od vodootpornog materijala sadrže i praktične pretince. Osim kvalitete, torbe i ruksaci imaju i reflektirajuće elemente kako bi bili istovremeno sigurni izvan školskih prostora. Također, pripremite svoje mališane i za učenje geometrije uz posebne geometrijske setove te uz šestar s adekvatnim priborom koji dolazi u veselim kombinacijama.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
25. travanj 2024 23:20