NAGRADNI NATJEČAJ

Uključite se u naš novi nagradni natječaj i osvojite WEB SHOP za svoju tvrtku!

 

Nedavna pojava koronavirusa direktno utječe na funkcioniranje svakog pojedinca pa se time bitno mijenja i kako tvrtke posluju. Za većinu od njih poslovanje je moguće preseliti online. Sve više svjedočimo narudžbama hrane i namirnica preko interneta, teretane nude live-stream treninge preko online platformi, a trgovci ubrzano otvaraju online trgovine.

‘Samo je nekoliko sektora u kojima se procesi poslovanja neće uvelike promijeniti, no za sve ostale tvrtke dogodio se novi svjetski poredak, brzo se mijenjaju procesi rada, a poslovanje se seli na internet.’ objašnjava Mario Benič, CEO kompanije Comms.

Naime, Comms nudi platformu koja je upravo usmjerena na prebacivanje poslovanja online, ili, kako oni kažu, eCommerce.

‘Online poslovanje već godinama kuca na vrata Hrvatske. Iako u našem mentalitetu još uvijek postoji svojevrsni otpor, s novonastalom situacijom u Hrvatskoj prelazak na online trgovinu za neke industrije bit će spas za poslovanje, a za korisnike jedino moguće rješenje u ovom razdoblju.’ nadodaju.

Zašto prelazak na e-trgovinu?

  • Vaši kupci moći će kupiti vaše usluge i proizvode iz sigurnosti i udobnosti svojih domova
  • Možete prihvatiti sva plaćanja putem interneta i ukloniti nesigurne novčane isplate
  • Primjenom više digitalnih procesa mnogi će vaši zaposlenici moći učinkovito raditi od kuće
  • Prelazak na internetsko poslovanje znači biti spreman na skoro sve

Kako Comms funkcionira?

  1. Izradite i prilagodite svoju prodajnu web stranicu
  • Uradi sam: klijent kreira web stranicu i prilagođava je
  • Početno postavljanje: za klijenta izrađujemo i prilagođavamo web stranicu
  • Ponudite svoje proizvode i usluge pomoću alata za internet prodaju i marketing
  • Komunicirajte sa svojim kupcima pomoću komunikacijskih alata

Comms je odličan za prodaju:

  • proizvoda (manji setovi proizvoda, specijalizirani proizvodi, namirnice, nakit, šminka, knjige, …)
  • profesionalnih usluga (pravne, savjetovanje, javni bilježnik, prevođenje, virtualni asistent, tisak, oglašavanje, PR, …)
  • osobnih usluga (popravak uređaja, čišćenje tepiha, usluge čišćenja, dostava, električar, majstor, čišćenje kuće, sanitarije, uklanjanje smeća, pranje rublja i kemijsko čišćenje, njega travnjaka, bravar, selidba, osobna kupovina, popravak telefona, vodovod, pranje tlaka, recikliranje, skladištenje, održavanje stabala, obrada vode, usluge ugradnje prozora, …)
  • online tečajeva i treninga (učenje jezika, joga, osobni trening)

Više o Commsu

Comms je kompletno rješenje za online prisutnost vaše tvrtke. U ovom trenutku nema mnogo pravih “uradi sam” rješenja za online rezervaciju smještaja, ali sustav Comms je izrađen upravo za tu svrhu. Vaša web stranica, webshop ili rezervacijski sustav te email marketing mogu se upravljati unutar jednog sustava, koji je već u potpunosti razvijen i spreman za korištenje. Izvan ponude za besplatno korištenje zbog koronavirusa, korištenje sustava se naplaćuje po fiksnoj cijeni, dok nema naknada za transakcije ni drugih skrivenih troškova. Tako možete Comms koristiti u Pro planu za samo 20 EUR mjesečno ako primite do 1000 narudžbi godišnje. Ako očekujete više narudžbi godišnje, kreirat ćemo vam poseban paket, a ako primite do 50 narudžbi godišnje, Comms možete koristiti čak i besplatno u Free planu. Korištenje uključuje i besplatan hosting, neograničenu pohranu podataka, besplatan sigurnosni certifikat i tehničku podršku. Pročitajte više o naplati

Tko smo mi

Mi smo mali tim „geekova” i poduzetnika s preko 15 godina iskustva u razvoju web stranica i web trgovina. Davno, kada smo se prvi put odlučili baviti isključivo poslovanjem na internetu, nijedan od dostupnih alata nije zadovoljio naše potrebe. U roku od nekoliko godina razvili smo vlastitu „sve-u-jednom“ platformu kao rješenje za učinkovito i uspješno internet poslovanje. To rješenje je Comms i sada je dostupno svima.

Pročitajte više na www.comms.hr.

Prijavite se na nagradni natječaj putem obrasca za prijavu unutar članka i osvojite web shop za vašu tvrtku. U ovome nagradnom natječaju poklanjamo 3 web shopa.

Vaš zadatak je ukratko napisati: Zašto je baš vašoj tvrtki potreban web shop te kako bi on doprinio vašem poslovanju?

U nagradnom natječaju pravo sudjelovanja imaju sve punoljetne fizičke osobe koje su vlasnici neke tvrtke. Dobitnike biramo na temelju najkreativnijeg odgovora.

Nagradni natječaj traje od 22.5. – 28.5. do 23:59, a 29.5.2020. izvlačimo sretne dobitnike.

Sretno svima!

Pročitajte pravila nagradnog natječaja.

Dobitnici nagradnog natječaja su:

Adriana Rajčić, Adriana Rajčić Design

Luka Gabrić, Domino d.o.o.

Mladen Krunić, Manufaktura, obrt za proizvodnju,trgovinu i usluge

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
26. travanj 2024 16:04