Digitalni marketing

Više nije pitanje jeste li online, već ostvarujete li rezultate? Uspješna priča o sjajnom rezultatu vinske kampanje!

 

Neke industrije sporije i teže prihvaćaju trendove posebno ako govorimo o digitalnim kanalima. Vinska industrija u Hrvatskoj nije iznimka, pa nas je posebno iznenadio rezultat ostvaren upravo na digitalnim kanalima u posljednjoj kampanji za promociju vina i vinara Šibensko-kninske županije.

U kampanji koja podiže svjesnost o autohtonim vinskim sortama ove županije, naglasak je na dvije koje se ne mogu pronaći nigdje osim ovdje. To su Babić i Debit, koji su osvojili pozornost više od 260.000 ljudi na Facebook-u. S ovakvim rezultatom, ovo je najuspješnija vinska video kampanja na Facebook-u u Hrvatskoj. Iza projekta stoje dvije autorice, obje aktivno uključene u vinsku scenu, Davorka Krnić-Trick iz Cro-Wine i Martina Miličević iz zagrebačke digitalne marketinške agencije Sekunde Digital.

Video je jedan od najučinkovitijih digitalnih formata

„Video je danas jedan od najučinkovitijih formata online i jedini koji posjetiteljima na digitalnim kanalima može vjerno prenijeti doživljaj, emociju i priču – osnovu za početak bilo kakve komunikacije. Ako pitate svoje korisnike, kojeg se sadržaja najviše sjećaju, odgovor će u većini slučajeva biti video“ objašnjava Martina Miličević.

U produkciju ove promotivne video kampanje, osim autorica i producentica ove vinske priče bili su uključeni i snimatelji na tlu, piloti letjelica za snimanje iz zraka i kasnije tim montažera iz tvrtke snimanje.hr.

„Video je bio samo polazna točka da privučemo pozornost publike i samih vinara. Cijeli projekt Taste Šibenik-Knin County je mnogo kompleksniji i nastavlja se u 2019. godini uz podršku Upravnog odjela za poljoprivredu i ruralni razvoj Šibensko-kninske županije“ objašnjava Davorka Krnić-Trick.

Ako računamo da smo 1% publike koja je pregledala video, ostvari kontakt sa vinarima, naruči ili kupi jedno od promoviranih vina dolazimo do brojke od 2.600 novih potencijalnih kupaca. To je impozantan rezultat koji u kombinaciji sa drugim komunikacijama na društvenim mrežema i klasičnim zajedničkim predstavljanjima, festivalima i promocijama može dati rezultat kojem težimo.

Uvoz vina pet puta je veći od izvoza

Uvoz vina u Hrvatsku, pet puta je veće od izvoza što jasno govori o nedovoljnom pozicioniranju Hrvatske na svjetskoj vinskoj sceni. Kampanje poput ove, ipak daju nadu kako ćemo uspjeti kvalitetnije i uspješnije educirati i zainteresirati strane potrošače za hrvatska vina.

„Dok vinari, udruge i organizacije u ovom sektoru ne iskoriste sav potencijal kojeg pružaju marketinški alati i kanali za promociju i pozicioniranje svojih vina, ova se statistike neće bitnije mijenjati. Publiku zanima priča iza vina. Danas je mnogo vrhunskih vina no nedostaje odgovarajuće komunikacije u promociji istih. Marketing vina važan je i nužan korak za sve vinare koji planiraju rasti na domaćem ali i internacionalnom tržištu.“

„Imamo prekrasnu obalu, koju smo iskoristili promociji sorte Babić te zaista očaravajuću prirodu u unutrašnjosti, poput NP Krka koja se nalazi odmah pored vinograda Debita u zaleđu Šibensko-kninske županije a vrlo često u komunikaciji vinari ne iskoriste upravo najjače adute za promociju svojih vina – nevjerojatan prirodni krajolik u specifičnu mikroklimu u kojoj vina nastaju.“

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
26. travanj 2024 07:08