Svjetska kriza nije utjecala na promet dm-a

ZAGREB - Maloprodajni lanac dm Hrvatska ostvario je rekordni rast prometa u protekloj poslovnoj godini od 20,21 posto jer je promet dosegnuo 1,54 milijardi kuna, objavila je  Uprava tog njemačkog lanca drogerija koja je u na hrvatskom tržištu od 1994.



Direktor dm-a Mirko Mrakužić očekuje da će proteklu poslovnu godinu, dakle od početka listopada 2007. do kraja rujna 2008., zaključiti i rastom dobiti od oko 10 posto, pa bi dobit nakon oprezivanja trebala iznositi oko 110 milijuna kuna.



- Naš je cilj zadržati poziciju lidera na tržištu, otvorenje 20 novih filijala i više od 100 novih radnih mjesta - najavio je Mrakužić.



S izuzetno visokom profitabilnošću i prosjekom od pet do šest zaposlenih po prodajnom mjestu dm i dalje uspijeva osigurati najveće plaće u trgovini, pa su prosječne plaće deset posto veće nego lani.



Tako 867 zaposlenih prima prosječnu neto plaću od 7183 kune, a svi zaposlenici dobiju 14 plaća godišnje, odnosno po jednu plaću kao regres i po jednu kao božićnicu.



Dm trenutačno ima 105 trgovina, a tijekom protekle poslovne godine ostvareno je više od 18 milijuna kupovina. Svjetska financijska kriza za sada nije utjecala na poslovanje dm-a iako se procjenjuje da je tržište drogerija na udaru odmah nakon prehrambenog.



Kada je riječ o kupovnoj moći Hrvata, i u dm-u procjenjuju da će građani idućih mjeseci nešto opreznije kupovati pa će se tek pokazati hoće li kriza utjecati i na njihovo poslovanje.



U dm-u tvrde da bilježe porast prodaje vlastitih robnih marki pa su pelene primjerice na drugome mjestu najprodavanijih u Hrvatskoj. U Upravi najavljuju daljnje poboljšanje ponude zdrave hrane.


Gordana Galović
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
26. travanj 2024 20:16