Alfa Romeo pokušava ponovno probuditi interes za svoj kompaktni SUV, model Tonale, koji se unatoč atraktivnom dizajnu nije proslavio prodajnim brojkama. Kako bi mu udahnula novi život, marka iz Milana osvježila je izgled i interijer, uz nekoliko tehničkih dorada i nove opcije boja. Redizajn nije radikalan, ali dovoljno je izražajan da Tonale djeluje svježije, agresivnije i baš kako priliči Alfi.
Najveće promjene odnose se na prednji kraj. Nova verzija dobila je preoblikovanu „Scudetto“ masku, sada u konkavnom obliku i s vodoravnim letvicama inspiriranim superautomobilom 33 Stradale. Četiri dodatna usisa zraka okružuju masku, a novi odbojnik s izraženijim linijama daje Tonaleu više karaktera. Iako su stražnji dio i svjetlosna traka preko cijele širine ostali nepromijenjeni, automobil sada ima širi trag kotača i niži optički stav, što pridonosi dinamičnijem izgledu. Novi 19- i 20-colni naplatci dodatno pojačavaju sportski dojam.
Paleta boja proširena je s tri upečatljive nijanse - Rosso Brera, Verde Monza i Giallo Ocra, a na pojedinim tržištima dostupan je i kontrastni crni krov.
U kabini su promjene diskretnije, ali dobro pogođene. Središnja konzola sada ima novi rotacijski selektor mjenjača, dok su velike aluminijske poluge iza volana, zaštitni znak Alfe, zadržane. Uvedene su nove kombinacije presvlaka, više kontrastnih šavova te dekoracije na armaturnoj ploči i vratima. Digitalni kokpit i dalje se sastoji od 12,3-inčnog vozačkog zaslona i 10,5-inčnog zaslona infotainmenta s podrškom za Apple CarPlay i Android Auto. Posebno zanimljiv detalj je "heritage" prikaz instrumenata koji oponaša analogne kazaljke iz Alfi 1970-ih.
Fizičke tipke za klimu i valjak za glasnoću zadržani su, što će razveseliti tradicionalne vozače. Iako sustav multimedije nije najsuvremeniji, logično je organiziran, a opcijski Harman Kardon audio sustav poboljšava ugođaj u vožnji.
U Europi će biti dostupna tri pogonska sustava. Tu je I dalje blagi benzinski hibrid 1.5 T4, no snaga mu je sa 160 povećana na 175 KS. Motor koristi 7-brzinski automatik s dvostrukom spojkom. Plug in hibridna verzija s 1.3 turbo motorom ima 270 KS, 10 manje od prethodnika, pogon na sve kotače i 6-brzinski klasični automatik. Na nekim europskim tržištima bit će dostupan i 1,6-litreni dizel sa 130 KS.
Kupci u Europi mogu birati između tri razine opreme osnovni Tonale, srednji Ti i sportski Veloce. Cijene za redizajnirani model još nisu službene, no očekuje se da će ostati u rasponu od 37.000 do 50.000 eura, ovisno o pogonu i opremi.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....