DOLAZI U OŽUJKU

Audi A1 Sportback: Jedini premium s pet vrata na europskom tržištu

U ponudi su i dalje tri benzinska TSI motora od 86 do 185 konja, kao i tri dizelske TDI verzije od 90 do 140 konja
U ponudi su i dalje tri benzinska TSI motora od 86 do 185 konja, kao i tri dizelske TDI verzije od 90 do 140 konja

Audi je predstavio novu izvedbu najmanjeg modela u ponudi s kojim kreće u još žešći lov na kupce malih luksuznih automobila. Audi A1 Sportback je standardna varijanta modela A1, a jedina konkretna novost u odnosu na trovratnu izvedbu su stražnja vrata.

Uz identičnu dužinu i međuosovinski razmak, Sportback je narastao šest milimetara u visinu i širinu, što ipak nije rezultiralo novim vizualnim detaljima ili povećanjem ponude prostora u interijeru. Unutrašnjost je gotovo neizmijenjena u odnosu na trovratnu izvedbu, a kako bi se stvorio dodatan prostor za putnike straga, stručnjaci iz Ingolstadta postavili su sjedala nešto uspravnije.

Uz veći komfor za noge i glavu, novi model nudi olakšan ulazak u automobil i izlazak iz njega, a profitirao je i prtljažnik koji je u ovakvom izdanju funkcionalniji. Bez obzira na nekoliko novih vrata, A1 Sportback serijski dolazi s četiri sjedala, dok je peto dostupno tek kao opcija, bez nadoplate.

Pod prednjim poklopcem kupci će moći birati između tri TFSI i tri TDI 4-cilindrična motora. Osnovni 1,2-litreni benzinac razvija 86 KS, dok snažniji iz 1,4 litre nudi snagu od 122 odnosno 185 KS. Osnovni 1,6-litreni TDI motor dostupan je u dvije varijante sa 90 i 105 KS, dok je najsnažniji, dvolitreni dizelaš sa 140 KS.

Na predstavljanju Audijeva noviteta u Španjolskoj isprobali smo osnovni dizelaš koji karakterizira potrošnja od samo 3,8 l/100km, te najsnažniju benzinsku verziju od 185 KS. I dok će prva motorizacija s razlogom biti najčešći i najlogičniji izbor većine kupaca, najsnažniji benzinac ipak je klasa za sebe. U spoju sa 7-stupanjskim S tronic mjenjačem najmanji Audi nudi performanse trkaćeg automobila.

Impresivan dojam u vožnji pojačavaju polugice za izmjenu brzina smještene iza upravljača, a sprint s mjesta do stotke s ovom motorizacijom iznosi sedam sekundi. Uz već spomenuti mjenjač koji se nudi uz snažnije benzince i najsnažniji dizelski motor, kupcima je na raspolaganju i ručni mjenjač s pet odnosno šest brzina. Audi A1 Sportback na hrvatsko tržište stiže u ožujku kada će biti određena i cijena za naše kupce.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
27. prosinac 2025 19:43