Auto Hrvatska je ovlašteni distributer za Ford, Fiat Proffesional VW, Audi i Škodu, a u srpnju je proširila ponudu sa još jednom uglednom markom, japanskom Mazdom. Na području Rijeke, u sklopu Poslovnog centra Auto Hrvatska u Čavlima, na adresi Bujanovo 6, otvoren je potpuno novi Mazdin prodajno-servisni centar u kojem kupci u prostranom salonu mogu razgledati i kupiti kompletnu Mazdinu gamu vozila, dok su postojećim vlasnicima Mazdinih automobila na raspolaganju servisni dio s interaktivnim prijemom. Centar je izveden u skladu s najnovijim Mazdinim standardima u smislu vizualnog identiteta i koncepta salona.
Servisni centar s osam radnih mjesta omogućuje preciznu dijagnostiku, održavanje i radionički popravak vozila u rasponu od brzog servisa poput izmjene ulja, diskova, montaže guma i dijagnostičkog pregleda vozila do složenih popravka vozila. Auto Hrvatska kontinuirano ulaže u dodatna znanja prodajno-servisnih timova i maksimalno prati sve tehnološke novitete i servisne standarde proizvođača. Radno vrijeme salona i servisa prilagođeno je potrebama korisnika. Lokacija i kapaciteti radionice omogućuju lak pristup te brzu i kvalitetnu uslugu i vlasnicima Mazdinih vozila iz šire regije.
Mazda ima cjelovitu, atraktivnu i trenutno najmlađu ponudu modela na tržištu te posljednjih godina globalno bilježi konstantni rast i rekordne rezultate, a u Hrvatskoj joj je prodaja u odnosu na prvu polovicu 2015. porasla za više od 20 posto. Zahvaljujući znanju, iskustvu i povjerenju koje Auto Hrvatska ima na tržištu osobnih vozila mogu se očekivati još bolji rezultati.
Najmanji model u ponudi je prošle godine predstavljena Mazda2, koja mnogim elementima nadilazi standarde B-segmenta kojem formalno pripada. Tu je i Mazdin globalni i hrvatski bestseler - Mazda3 - model koji dizajnom, voznim osobinama, sigurnosnim i ekološkim značajkama te opremom već nekoliko godina diktira mjerila klase. Prošle godine predstavljen je i prvi Mazdin mali crossover, atraktivno dizajnirana Mazda CX-3, za koju je interes toliki da već više od godinu dana nadilazi raspoložive količine. Treća generacija Mazde6 jedan je od najprivlačnijih modela D-segmenta, a ujedno je perjanica Mazdine ponude kada je riječ o luksuzu, udobnosti, performansama i dodacima za povećanje aktivne sigurnosti.
Prošle je godine temeljito pomlađena, baš kao i SUV CX-5. To je najprodavaniji Mazdin model u Europi i prvi koji je 2012. donio Skyactiv tehnologiju i smjernice Kodo-dizajna koji danas krasi sve Mazdine modele. Popis ne bi bio potpun bez Mazdine ikone, roadstera MX-5, najprodavanijeg sportskog otvorenog dvosjeda u povijesti, koji je u svojoj četvrtoj generaciji premašio broj od milijun proizvedenih komada, a ujedno je i aktualni 'Svjetski auto godine'. Svi aktualni Mazdini modeli bili su finalisti, a neki i pobjednici, gotovo svih nacionalnih i međunarodnih izbora za automobil godine, što je činjenica koja govori sama za sebe.