NOVITET

CITROËN C4 PICASSO Funkcionalnost za obitelj dovedena do savršenstva

Citroën je predstavio novi kompaktni jednovolumen C4 Picasso upadljvog izgleda (VIDEO)
Citroën je predstavio novi kompaktni jednovolumen C4 Picasso upadljvog izgleda (VIDEO)

Glavno obilježje novog C4 Picassa je atraktivan i upadljiv dizajn. Ubuduće će stilske forme s ovog modela koristit i ostali modeli u gami, a neki od njih i potpuno novu platformu EMP2 na kojoj leži novi model. Prevjesi su skraćeni (za 70 mm prednji), blok motora i pod su spušteni (motor od 40 mm do 50 mm te pod 20 mm), a tragovi kotača prošireni (82 mm prednji i 31 mm stražnji), a sve je to učinjeno da bi se postigao dinamičniji stil.

Po pitanju dizajna i neobično izvedenih prednjih svjetala Francuzi posebno naglašavaju dizajn stražnjih k oja su izvedena u 3D tehnologiji nadahnuta konceptnim vozilima Tubik, Survolt i Revolt. Povrh toga, stražnji je dio dinamičniji zahvaljujući stražnjim vratima koja izgledaju kao da ga obujmljuju, a kada su otvorena, pristup prtljažniku je širok i jednostavan.

U unutrašnjosti novog modela C4 Picasso vlada prozračan ugođaj s mnogim detaljima koji upućuju na komfor pa tako putovanja postaju trenuci opuštanja zahvaljujući Paketu Lounge, koji se sastoji od prednjih sjedala s funkcijom masaže, suvozačevog sjedala Relax s produžetkom za podizanje nogu te, na svim sjedalima, naslona za glavu Relax koji pridržavaju vrat. U modelu Citroën C4 Picasso svi putuju kao u prvoj klasi kako tvrde u Citroënu. Duh novog smjera u kreiranju kod Citroëna vidi se i po kvaliteti korištenih materijala te pozornosti posvećenoj svakom detalju.

Usto, Novi Citroën C4 Picasso nudi posve digitalno upravljačko sučelje, a serijski dolazi 7 inčni tablet osjetljiv na dodir povezan sa sedam tipki koji omogućuje upravljanje svim funkcijama vozila: dvozonskim klimatizacijskim uređajem, navigacijom, glazbenim sustavom, telefonom, sustavima za pomoć u vožnji, internetskim uslugama... Veća prostranost vidljiva je i u prtljažniku koji je za 40 litara veći nego kod prethodnika (sada 537 do 630 litara kada su sjedala u drugom redu pomaknuta sasvim naprijed).

Kako bi odgovorio na izazove što ih postavlja emisija CO2, masa novog modela Citroën C4 Picasso smanjena je 140 kg u odnosu na prethodnu generaciju. Manja masa u kombinaciji s boljom aerodinamikom (SCx od 0,71) i optimiranom paletom motora omogućila je znatno smanjenje ispuštanja CO2 i potrošnje goriva: u prosjeku je to smanjenje od 30 grama CO2, odnosno više od litre goriva na 100 km u odnosu na prethodnu generaciju.

Tako motor e-HDi 90 opremljen upravljanim mjenjačem nove generacije sa šest stupnjeva ispušta samo 98 g/km CO2, što u mješovitoj vožnji znači rekordno malu potrošnju od 3,8 l/100 km, dok motor e-HDi 115 s mjenjačem ETG6 ispušta 104 g CO2 (105 grama s ručnim mjenjačem) i ima potrošnju u mješovitoj vožnji o d samo 4 l/100 km.

Novi C4 Picasso bit će prvi model marke u koji će se ugrađivati novi motor Blue HDi, koji zadovoljava normu Euro 6. Motor Blue HDi 150 ispušta 110 g/km CO2 i ima modul SCR (selektivna katalitička redukcija), najučinkovitiju tehnologiju za obradu dušikovih oksida (- 90 posto) i smanjenje ispuštanja CO2.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
06. prosinac 2025 12:51