Kia je predstavila osvježenu verziju svog gradskog SUV-a Stonic, koji sada na prvi pogled izgleda poput električnih modela marke. Ipak, ispod modernizirane karoserije i digitalizirane unutrašnjosti i dalje se krije klasični trocilindrični benzinski motor.
Drugi redizajn modela koji je na tržištu još od 2017. je opsežniji nego prethodni iz 2021. godine, s velikim estetskim pomacima. Prednji kraj sada krase tanja LED svjetla, nova maska i agresivnije oblikovan odbojnik s aluminijskim detaljima, osobito u GT-Line izvedbi. I straga je Stonic dobio dotjerana svjetla i redizajnirani odbojnik. Zanimljivo, zbog novih odbojnika ukupna duljina auta narasla je za čak 7 cm, pa sada iznosi 417 cm. No unatoč tome, Stonic je i dalje jedan od najmanjih modela u B-SUV segmentu.
Na boku se promjene svode na nove dizajne naplataka (16 i 17 inča), a paleta boja osvježena je nijansama ‘Adventurous Green‘ i ‘Yacht Blue‘.
U kabini je napravljena radikalna modernizacija. Nove armature s dva 12,3-inčna zaslona dominiraju interijerom, a fizičke kontrole klime su uglavnom nestale. Tu su i novi volan, ambijentalno osvjetljenje, bežični punjač i USB-C utori. Prtljažnik je zadržao kapacitet od 352 litre.
Tehnološki iskorak vidljiv je i u sigurnosnim sustavima: tu su sada sustavi poput Smart Cruise Controla temeljenog na navigaciji, pomoći pri vožnji autocestom i nadzora mrtvog kuta s upozorenjem na izlazak iz vozila. Sve to podiže sigurnosnu opremljenost na višu razinu, pogotovo u kontekstu gradskih SUV modela.
Mehanički gledano, Stonic ostaje vjeran platformi bivšeg Rija i koristi isključivo trocilindrični 1.0 T-GDI motor. Kupcima su ponuđene izvedbe sa 100 ili 115 KS, uparene s ručnim 6-stupanjskim mjenjačem ili automatskim mjenjačem s dvostrukom spojkom i 7 stupnjeva. Blagi hibridni sustav dostupan je u snažnijoj varijanti.
Kia još nije objavila cijene i točne datume dolaska na tržišta, ali se očekuje da će to biti uskoro.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....