Jedan po jedan, proizvođači automobila odustaju od ambicioznih ciljeva elektrifikacije koje su najavili prije nekoliko godina.
Najnoviji primjer je Audi koji je službeno odustao od plana prestanka proizvodnje motora s unutarnjim izgaranjem 2033. godine i ostat će ‘fleksibilan u doglednoj budućnosti dok prati tržišne zahtjeve‘.
Posljednji novi Audi pokretan motorom s unutarnjim izgaranjem trebao je debitirati 2026. godine, no sada je izvršni direktor kompanije Gernot Dollner, otkrio da će tvrtka ‘produljiti proizvodnju i nakon dogovorenih datuma završetka‘, dodajući da je planove o budućnosti isključivo s električnim vozilima postavila prethodna uprava.
"Audi od 2024. do 2026. lansira potpuno novu liniju vozila s motorima s unutarnjim izgaranjem i plug-in hibridnih vozila, što nam daje potpunu fleksibilnost za barem još sedam, osam, možda i deset godina, a onda ćemo vidjeti kako će se naša tržišta razvijati“, rekao je Dollner za Autocar.
Odluka o proširenju proizvodnje motora s unutarnjim izgaranjem uključuje buduće RS modele iz Audi Sport odjela, poput RS6 sljedeće generacije za koji se očekuje da će imati plug-in hibridni sustav.
Kada su ga pitali o potencijalu novog R8 ili TT-a, Dollner je odgovorio: "Audi razmišlja o svemu... mi smo automobilski fanovi, dopustite nam neka iznenađenja“, iako je dodao da je možda "malo prerano za razgovor o tome“.
Bez ulaznog električnog modela
Prema Dollneru, Audi neće proizvoditi vlastitu verziju VW ID.2, Škode Epiq i Cupre Raval koji će se natjecati u segmentu malih električnih vozila.
Ipak, potvrdio je ranije izvještaje o električnom vozilu veličine A3 koje je trenutno u razvoju kao samostalna ponuda i debitirat će 2026.
To znači da će A3 i Q3 poslužiti kao ulazne točke u Audijevu ponudu, nakon nadolazećeg nestanka manjih A1 i Q2.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....